Leuk, dat is dan een dijk bocht verder waar mijn paard en bijrijdpaard staan. Als er dan nog wens is bij nog een paard/of altijd nog fotograaf (moet al tijden ook eens femke op de foto zetten) Kom ik graag mee Ilona!
Mooie foto Nescafe!
Morgen weer verder met de foto's van Ido en Bink
horseloverc
Geplaatst: 05-08-13 21:50
zoo hee hee ik ben ook eindelijk thuis eindelijk mijn fototjes eens bekijken gisteren savonds nog een feestje gehad daarna pech met de auto gekregen en thuis gebracht door iemand! Vannochtend 8 uur gaan werken tot uurtje of 6 toen weer visite bla bla bla!! ga nu eindelijk mijn fotos eens bekijken! zie al hele mooie voorbij komen:)
Nou meiden, ik voel me erg schuldig nu, ik dacht gisteren dat Ido last had van de warmte, maar nu het afgekoeld is staat hij nog zo te hijgen en hij heeft dus 40,6 koorts. Dierenarts komt zo kijken, want ik vertrouw het niet.
Zo, DA is net weg. Hij denkt dat Ido een virale infectie heeft. Hij heeft hem koortsverlagers en antibiotica gegeven, morgenochtend moet ik hem temperaturen en weer antibiotica geven. En de DA heeft bloed afgenomen en dat legt hij morgen meteen onder de microscoop, dan kan hij meteen zien of het inderdaad een infectie is. En dan maar hopen dat hij op onze shoot dus niemand aangestoken heeft. Dat zou ik echt heel rot vinden. Ik moest hier thuis vooral mn jaarling in de gaten houden. Ido heeft de volgende symptomen: snelle ademhaling, buik wat opgetrokken, bruine plas, ogen zijn rood en koorts.
Leetje
Geplaatst: 06-08-13 08:35
Vera, ja die heb ik gezien, dat is wel echt Stef! JIj hebt leuke sfeerfotos, ook die waarbij ik mijn arm om zijn hals heb als ik er op zit... DIe vind ik gaaf!!
maar volgens mij heeft Leonie wel hele leuke rijfoto's van mij! haha * nieuwsgierig, maar wacht geduldig op de rest...* En volgens mij nog wel een paar meiden waarvan ik de naam niet ken
Jeetje ilona beterschap en sterkte voor ido. Hopelijk komt er niets geks uit het bloed onderzoek.
Mooie foto's weer allemaal zeg! Ik heb helaas geen rij foto's van stef die heb ik gemist
Fenneeee
Geplaatst: 06-08-13 11:32
Ik ben nu met Rambo bezig
Verity
Geplaatst: 06-08-13 11:34
Citaat:
JIj hebt leuke sfeerfotos, ook die waarbij ik mijn arm om zijn hals heb als ik er op zit... DIe vind ik gaaf!!
Volgens mij bedoelde je de zwart-witte foto die je nu als facebook omslag foto hebt? Die heeft Leonyr gemaakt
XXXX2015
Geplaatst: 06-08-13 11:34
Het is idd een virus, dus hij moet t gewoon uitzieken. Houden jullie je beestjes in de gaten? Kans op besmetting is klein, maar bestaat wel. Incubatietijd is 7 tot 10 dagen.
Jeetje die Ido... Het viel me wel op dat hij zo stond te hijgen met van die grote neusgaten. Mijn eigen paard heeft ook nogal eens last van de luchtwegen vandaar dat het me altijd meteen opvalt. Maar omdat hij niet stond te knijpen met zijn buik dacht ik dat het de warmte was waar hij last van had.
Gave foto's komen er voorbij! Ik vind het zelf wel jammer dat ik niet voor iedereen de tijd heb kunnen nemen, waardoor ik van sommigen maar een paar foto's heb en eigenlijk zijn het dan ook nog eens foto's waar ik niet supertevreden over ben. Dus mocht er een nieuwe meeting komen: ik kom graag! Ik zag al iets staan hierboven, bij Ilona en buuv Amanda (krijg ik die knappe Pip de kat misschien te zien )
Ja ik vond dat ook erg jammer heb ook niet de tijd kunnen nemen voor iedereen. Ik ben over stef,cody en puk opzich tevreden de rest van de foto's vind ik erg tegen vallen. Nu was het ook een grote groep in de warmte dus de paarden waren het ook snel zat ( wat ik me goed kan voorstellen)