Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nammie schreef:magda_90 schreef:Bij een afspraak met een fotograaf weet je zeker dat je de foto's krijgt wat je niet hebt bij een meeting. M.a.w. wellicht was dan een afspraak handiger als je zo graag mooie foto's wilt.
Ach , wat versta je onder mooi...ik denk dat ik een andere smaak heb dan iemand anders , en het mooie van een meeting is dat er door zoveel verschillende fotograven gefotografeerd wordt , dat de stijl die ik mooi vind er geheid tussen zit , en of dat nou een ''lucky shoot'' is van een ''beginneling'' of een foto van een een ''prof'' das toch leuk om te zien?! althans dat vind ik...
En geen starttarief wat voor mij helaas ook belangrijk is.
En gezellig wat bokkers meeten , op een mooi plekje met allemaal andere hondjes , leuk voor mijn hondjes en gezellig voor mij...
Dat was de reden waarom ik me heb opgegeven.
magda_90 schreef:En ik heb een paar vragen aan alle fotografen:
- Hoeveel foto's op webformaten kan ik verwachten?
- Hoe worden deze foto's afgeleverd?
- Kan ik nabestellen en zo ja mag ik de prijslijsten alvast ontvangen?
- Wat zijn de algemene voorwaarden van deze digitale foto's?
_l_amanda_l_ schreef:magda_90 schreef:En ik heb een paar vragen aan alle fotografen:
- Hoeveel foto's op webformaten kan ik verwachten?
- Hoe worden deze foto's afgeleverd?
- Kan ik nabestellen en zo ja mag ik de prijslijsten alvast ontvangen?
- Wat zijn de algemene voorwaarden van deze digitale foto's?
Dames, hier moeten we het inderdaad nog ff over hebben (goed punt, Magda)
Zal even zeggen hoe ik dat meestal doe:
tussen de 5 en 15 foto's per hond, formaat 800x536px, via een mapje op Picturepush (hier in het topic en via pb), voor nabestellen gelden de tarieven op mijn website. Algemene voorwaarden: alles mag behalve officiële publicatie zonder toestemming te vragen maar dat zal wel niet zo gauw gebeuren
Wie volgt?