Ik tel ook meer modellen, maar dat komt omdat er mensen zijn die meer dan 1 meenemen? Datum is prima, dagdeel liever in de middag (samen met Laura -John). Zal ik nogmaals een foto plaatsen van Binky? Hij is nu net 2 jaar
Meavey
Geplaatst: 02-07-13 23:30
Ik had idd 2 merries met veulen opgegeven, helaas was maar 1 vd 2 drachtig dus ze blijven nog even bij de hengst. Maar mijn merrie die net is bevallen hoeft niet maar de hengst want die komt hierheen dus ik kan komen met Fire en haar veulen Blue Lagoon.
En als het in 2 delen word gedaan kan ik naar huis rijden voor Billy, woon 10 min van het twiske af.
Of wat ook wel leuk is, het hengstje wat deze kant op komt, een heel mooi stoer amerikaans minihengstje, met heel lang behang, als verassing voor zijn baasje, hengstje komt naar mij omdat baas ineens geopereerd moet worden... Zou een leuke oppepper zijn dus.
oh stom.... hoe lang rij ik nou al langs dat bord... het is laat zullen we maar zeggen
maar ik vind 9 uur WEL vroeg hihi
chilld
Geplaatst: 03-07-13 09:25
Mijn voorkeur gaat uit naar de middag! Misschien toch handig om 2 groepen te doen. Een ochtend- en middaggroep? Dit word mijn eerste fotomeeting maar ik kan me voorstellen dat >13 modellen tegelijkertijd onmogelijk wordt, nietwaar?
Sonraffie
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-13 10:11
ja, 2 delen lijkt mij ook het beste,
iemand n idee hoe we dat het beste kunnen gaan indelen?
Hey dames .. Hoe graag ik ook mee wil/wou Moet ik helaas echt afzeggen... Het is niet te combineren met de drukt in de frettenopvang Ik had een kleine hoop dat het te doen was maar helaas Het is te druk...
Hallo allemaal! Ik heb even een tijdje niet meer gereageerd, maar ik wilde even zeggen dat ik het niet meer ga redden om mee te gaan. Ik ga onverwachts een paar daagjes met mams erop uit en dat vind ik leuker/ belangrijker . Ik wil jullie in elk geval heel erg veel plezier wensen!