Ohja, mijn man zal mij helpen, gezien ik vreselijke rugpijn heb, met de mannen. Ik blijf niet tot het eind, gezien ik en rugpijn heb, en niet wil overbelasten
Ik heb er zin in! Zal er om kwart over negen zijn! Kan mooi op de fiets haha..
Over de vraag met de hond.. Misschien dat je vriend dan om half 4 kan komen, zodat de planning qua tijd optimaal blijft? En dan kunnen de fotografen die hem op de foto willen zitten zelf kiezen of ze daar nog tijd voor kunnen/willen uittrekken
mja, ik verdrink in het (foto)werk, dus ik moet wel wat meetings schrappen eigenlijk. Ik kan er met het OV (geen auto :/ ) ook pas om kwart over tien zijn... Ik zal proberen door die foto's heen te baggeren voor zondag, dan kan het, als ik later mee mag doen
Zo ik heb mn touwhalster vandaag binnengekregen . DAT is in ieder geval alvast leuk. Ze verwachten voor zondag 29 graden, dus denkt iedereen om voldoende drinken en ook water voor jullie paarden mensen?
Dames het spijt me heel erg maar ik moet afzeggen. Mijn paard is nu heel erg aan het puberen en als ik hem meeneem ga ik ongelukken uitlokken en dat wil ik absoluut niet. Dus ik heb besloten dat ik niet kom.
Zoals het er nu uitziet kan ik zondag toch komen. Had eigenlijk een wedstrijd, maar ze hebben het schema lichtelijk omgegooid en een onderdeel naar de zaterdag verplaatst waardoor ik zondag maar voor 1 onderdeel daarheen zou moeten (waarin ik dan ook nog eens alleen rijd). dat doen we dus mooi niet. Er zit dus een kans in dat ik wel kan komen. Maar ik ga niet meer met paard schuiven, CC komt met Jae en als ik kom neem ik gewoon een camera mee en ga plaatjes schieten van de meeting an sich
Ehhhhhh ik weet niet of ik de dag na een wedstrijd me wel fit genoeg vind om op een paard te gaan zitten Ik heb een beetje last van instabiele nek en rugwervels. Maar als er echt te weinig modellen zijn..... neem ik wel wat mee. En nee Cactus jij gaat met Jae Jou paard. Ik gok dat QT dan echt af is, maar maar maar .......... Ik heb nog een RaceDais Die zou een shoot hebben dit jaar, maar dat werd em vanwege omstandigheden niet.
Mocht het nodig zijn, mogen de fotograven van mij kiezen RaceDais (hihihi heet eigenlijk Elanimo) Is een 27 jarige NRPS merrie.
Daisy is bijna blind en heeft hooikoorts. Mocht zij meegaan heb ik wel het vriendelijke verzoek aan de rest een beetje rekening met haar te houden. Ze mag dan wel bijna niks meer zien, ze is niet gek en weet precies welk paard waar is. En ze heeft een uitzonderlijke hekel aan water, dus dan aub niet met water lopen spelen (als in paarden in water ed). Dais is zowel engels als western gereden, en dus ook kwa optoming "it's up to the photographers" welke uitvoering jullie willen. Western heet showuitvoering. En ik kan niet alle gekkigheid meer met haar uitvoeren. Off is ze met pensioen, maar is nog rijdbaar dus ik kan er rustig nog een zadel opgooien. Moet alleen geen uren willen draven en galopperen.
Of, als ze niet te moe is van de dag ervoor. Zij gaat nl zaterdag voor het eerst mee op show. Strait QT Nike een Paintmerrie van 6 jaar.
QT is zwart en bont. De vlek zit aan de andere kant op dr hals (en ja zij heeft stippen op haar benen) Wordt voornamelijk western gereden, en zou dan ook in showuitvoering komen.
Maar goed dat is dus en aan Leorah en aan de fotograven, als ze vinden dat er modellen genoeg zijn kom ik te voet.
Ik vind het prima dat jij dan in de ochtendgroep komt in plaats van karin, maar welk paard er mee moet, daar kan ik niet over oordelen, dat laat ik aan de fotografen over.