Het is mij even onduidelijk met hoeveel fotograferen we nu gaan.. Als het 3x 2 wordt dan zijn dat max 6 fotografen. Is dit ook het definitieve aantal? Ik vind het niet zo erg als ik niet mee kan als fotograaf (ben 7e in de lijst) dan ga ik met Jonne mee als assistent maar het me niet helemaal duidelijk
Undefined
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-13 18:23
Nee hoor gewoon 7. Ten minste het lijkt me geen ramp om af en toe een keer met 3 fotografen op 1 model te staan en anders kunnen misschien een model en fotograaf 1 op 1 werken. Ik was niet van plan om aan een vast schema te werken wat dat betreft.
Ik heb nog niet gestemd, kom er ook even niet aan toe, dus voor de snelheid wil ik me aansluiten bij wat de anderen stemmen (ik ga zo op vakantie en moet thuis en op het werk alles afronden bah).
JAZZ4ff was zo super aardig om voor me alles op een rijtje te zetten met de foto;s erbij dus heb toch maar even gestemd Super bedankt!!!!
JAZZ4ff
Geplaatst: 24-06-13 23:37
Volgens mij heeft de laatste 3 fotografen nu gestemd. En de uitslag is.....................................................................................................................??????????
Undefined
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-13 07:52
Sorry jongens maar zo snel ben ik niet Zal er straks naar kijken wanneer ik tijd heb. Edit: bosan waar is jou pb dan heen gegaan? Ik zie niks
Laatst bijgewerkt door Undefined op 25-06-13 07:53, in het totaal 1 keer bewerkt