Huh ik sta helemaal niet op die lijst?! Met Caspian.
Jorinda
Geplaatst: 07-07-13 14:18
Jorinda schreef:
Ik kon nergens vinden dat de inschrijven van modellen waren gesloten, dus bij deze. Als ik gewoon met mijn neus heb gezocht en ik kon me niet meer inschrijven, negeer deze post dan maar.
Ik had staan dat EmmyJoyce en Fair op zoek waren naar vervoer vanaf station Leeuwarden, is dat nog zo? Jullie kunnen met mij meerijden, dan heb ik nog 2 plekken over in de auto mochten er meer zijn.
Zouden alle mensen die al hebben gestemd een mailtje willen sturen of ze nog een model in willen ruilen voor Jorinda haar paard?
Jorinda
Geplaatst: 07-07-13 21:37
Ketly schreef:
Heb je deze onderaan bij de lijst gezet? Dit was de allerlaatste lijst die in het topic stond.. En heb nog eens gevraagd of dit de laatste lijst was.
Ik heb me na PeerAppel aangemeld, dus iemand heeft mij (dan wel per ongeluk) van de lijst gehaald, dit heb ik zeker niet zelf gedaan. En ik was dit weekend bij mijn vader, dus ik had daar alleen mijn mobiel om te Bokken, gaat niet zo snel.
Lief dat je het probeert op te lossen.
Edit: nog even terug gezocht, ik heb me op 23 juni aangemeld.
Er zijn nog enkele mensen die hun mail wel gelezen hebben, maar nog niet hebben gestemd. Ik wacht tot morgen 18:00, daarna zullen zsm de stemmen bekend worden.
Jullie weten dat er op 1 september óók een hondenfotomeeting plaatsvindt bij de Genieput?! Misschien handig om rekening mee te houden Ik weet niet of alle modellen daar tegen kunnen?!
Het gaat er ook niet om of de paarden er aan gewend zijn of niet, maar als ik een paar foto's schiet van paarden in het water, wil ik niet telkens honden op de achtergrond hebben. Denk niet dat het erg praktisch is om twee meetings op dezelfde dag te houden in hetzelfde gebied. Ik heb een mailtje gestuurd naar iemand van de honden fotomeeting, of er bij hun ook nog de mogelijkheid is om te verplaatsen, omdat er ook nog niet gestemd is.