Buienradar zegt dat het geen regen gaat vallen zondag in Almere hout en Accuweather zegt allen om 7 uur s'ochtends een paar druppels en tussen 19.00 en 21.00 savonds regen.
Hengstenketting hadden ze niet ( of hij was "heel speciaal" en kost me dan een rib uit mijn lijf...) Wel een tof bruin leren halster gescoord voor Toon.
Pff heel moeilijk dit. Verplaatsen gaat heel lastig worden, aangezien nooit iedereen weer op dezelfde dag kan en we zijn al met zo'n klein groepje.. Is het voor iedereen okee dat we morgen begin van de middag laten weten of het doorgaat? Ik heb trouwens nog steeds van maar 3 mensen een telefoonnummer. Nog meer mensen die in de whatsapp groep willen?
Ik heb net met leandra overlegd en we zijn tot de conclusie gekomen dat het het beste is als we de meeting verplaatsen.. de weersvoorspellingen zien er op dit moment echt bagger uit. Je weet het natuurlijk nooit, maar we willen gewoon echt niet met regen komen te zitten.. We balen er heel erg van, maar het is niet anders helaas.
Leandra en ik gaan nog even kijken hoe we het gaan doen met het verplaatsen, we houden jullie op de hoogte!
Dan meld ik me bij deze weer opnieuw aan voor de evt. volgende fotoshoot. Ik weet dat ik dan op de reserve lijst kom, maar ik zou toch graag mee gaan. Dus vast mijn aanmelding voor de shoot die verplaatst gaat worden.
Het was vandaag in de middag toch nog mooi weer.. Ik ben mee geweest met een andere meeting (vanaf 1 uur) en geen druppel regen gehad. Alleen af en toe schaduw, maar vooral veel zon!