als mam het goed vind, zou ik dan met losgooien voor zhippo kunnen? Dus eerst moon losgooien, Dan en dan zhip, Dan moet mam ff wachten met moon en na het losgooien kan ik zhip aan de trailer vast maken en moon laden. Dat kan best nog. Ze zit op 70% ja en 30% nee. Dus moet haar dit nog ff voor leggen en dan komt het denk ik wel goed
laatste fotomeeting heb ik flink wat nekjes ( zo'n arabieren nekje ) gekregen, maar ook pony's die erin beten, en waar je ze gewoon op hun rug kon zetten
samirah
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek
Geplaatst: 19-07-13 20:54
Net kleine edit gedaan.
Ik hou wel van wat humor, zie zo al een paar wtf koppen voor me als sommige past foto's met megahamster zien na de meeting. afwachten wat de paarden ervan vinden.
Laatst bijgewerkt door samirah op 19-07-13 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt
callychanel
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-13 20:55
Verzamelen om 9 uur voor de ochtend groep. Voor de middag groep om 12.30 uur!
Hahaha nee mijn merrie die best hektisch kan zijn reageert op dat niet, maar een ritselende boom of een auto in de verte is dood eng. En een man die op 5 meter afstand de heg snoeit maakt ook niks uit haha!! En inderdaad gewoon meenemen. Moon is nogal al lastig met dingen echt spannend vinden haha
Ik moet mij helaas afmelden voor as zondag Ik heb wel gevraagd of Zazzel in mijn plaats kan en zij kan, dus dan hoef je het schema ook niet om te gooien,.
Even voor de fotografen wat regeltjes: 1. Er worden tussen de 5 en 15 bestanden afgeleverd per model. Deze zijn op webformaat met logo. En worden geplaatst op de site. 2. Er worden geen gratis orginele bestanden weggegeven. Blijf eerlijk tegenover je collega's. 3. Foto's worden binnen een maand afgeleverd. Indien dit niet haalbaar is geef dit door. 4. Probeer de modellen een beetje te steunen het is voor hun vaak ook nieuw.
Voor de modellen: 1: zorg voor een schoon en gewassen paard. 2: zorg voor schoon tuig. 3: neem vliegenspray mee die geen vlekken achterlaat tegen de dazen. 4: zorg voor een handdoek/babydoekjes. Hier kun je neus en ogen mee schoonmaken als deze vies worden tijdens de shoot. Eventueel een harde borstel kan ook prettig zijn. 5: als je foto's met je paard wil trek dan geen felle kleuren of drukke print/ruitjes aan deze kunnen storen op de foto. 6: zorg voor voldoende water voor de paarden met het warme weer en zonnebrand voor jezelf.