Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

miss_lizje schreef:Mocht er trouwens een "herkansing" komen op deze lokatie, ik heb van mijn facebook al zeker 2 a 3 mensen zonder bokt die daar dichtbij staan en dan ook mee willen met hun paard. Word helemaal rot gespamed op facebook.
In de nazomer zou ik dit eventueel kunnen organiseren, maar dan ga ik alleen mee als organisator (mijn fotokunsten zijn alles behalve bijzonder, fotografeer alleen nog maar in automaat en kan niet eens bewerken.)

xDenies schreef:miss_lizje schreef:Mocht er trouwens een "herkansing" komen op deze lokatie, ik heb van mijn facebook al zeker 2 a 3 mensen zonder bokt die daar dichtbij staan en dan ook mee willen met hun paard. Word helemaal rot gespamed op facebook.
In de nazomer zou ik dit eventueel kunnen organiseren, maar dan ga ik alleen mee als organisator (mijn fotokunsten zijn alles behalve bijzonder, fotografeer alleen nog maar in automaat en kan niet eens bewerken.)
Je kan dan toch zelf gewoon als model mee gaan? Doe ik ook altijd en werkt prima.
Als er nog een herkansing komt, ga ik ook mee - hopelijk als model. Ik moet namelijk
weer opzoek naar een stal in de buurt van mijn huis. Dus dan ben ik ook weer vlakbij
Maar de fotos zijn erg mooi, complimenten voor de fotografen! (ja ik lees nog steeds stiekem mee)