@Anoli, je zou evt. met mij mee kunnen rijden als ik geselecteerd wordt. Alleen dan moet je wel met de bus mijn kant op komen, en even kijken hoe we dat dan allemaal doen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gitta_ schreef:Oooooh, spannend..ik zit nu midden in mijn tentamens, dus heb het topic de laatste dagen niet zo heel erg gevolgd, maar ik ben echt heel erg benieuwd!
@Anoli, je zou evt. met mij mee kunnen rijden als ik geselecteerd wordt. Alleen dan moet je wel met de bus mijn kant op komen, en even kijken hoe we dat dan allemaal doen.Ik woon in nieuw-milligen, en als je de 102 vanuit apeldoorn pakt, zit je na 20 minuten al vlak voor mijn huis. Denk er maar even over na.
arsiana_x schreef:Achja als ik zo bij nadenk, als ik anderhalf uur wel zag zitten, waarom zou ik dan afhaken voor nog een half uurtje extra? En mijn ouders moeten me wel laten gaan, mijn auto, mijn diesel die erin gaat, mijn trailer en mijn paardjesdus we zullen het er maar op houden dat ik kom
als ik erbij ben natuurlijk. Volgende keer moet ik maar eventjes dubbel checken dan.
Ilona schreef:arsiana_x schreef:Achja als ik zo bij nadenk, als ik anderhalf uur wel zag zitten, waarom zou ik dan afhaken voor nog een half uurtje extra? En mijn ouders moeten me wel laten gaan, mijn auto, mijn diesel die erin gaat, mijn trailer en mijn paardjesdus we zullen het er maar op houden dat ik kom
als ik erbij ben natuurlijk. Volgende keer moet ik maar eventjes dubbel checken dan.
Fijnnnn dan heb ik niet voor niets op die van jou gestemd!