hoeveel modellen hebben we nu nog dan? als er even duidelijk neer gezet voor hoelaat we nog zoeken ect kan ik een oproepje plaatsen op fb.. en anders maken we er 1 dagdeel van?
Laura heb je misschien een adres voor me? Kan ik even kijken hoelang ik er precies voor moet rijden.. Als het meevalt kan ik mijn vader lief aankijken of Romana mee kan, maar dat durf ik niet te zeggen.
@Winner91, ik doe er alles aan om het door te laten gaan, maar ik hoop wel echt dat we nog meer modellen kunnen vinden.
Deze hoeven wat mij betreft niet perse van bokt te zijn, dus kennen jullie nog vriendinnen/stalgenootjes etc?
@Lindandy, beetje jammer dat je eerst de organisatie uit handen geeft en dan helemaal niet komt.. Ik ken de locatie daar helemaal niet dus dat wordt nog leuk
Misschien gewoon leden pb'en waarvan je weet dat die niet ver weg wonen en regelmatig naar fotomeetings gaan? Ik heb verder geen idee, probeer gewoon mee te denken
Laurahh
Geplaatst: 06-05-13 19:23
Haha maar hoe vind ik mensen die niet ver weg wonen, je kan niet zoeken op 'binnen een straal van 10 km'
Ik heb ook maar de organisatie op me genomen omdat er niks gebeurde, dus echt ideaal is het niet, vandaar dat alle hulp welkom is
Ik ga dadelijk even iedereen pb'en met de laatste info en met de vraag of ze nog steeds van de partij zijn, aangezien ik van sommigen al lang niks gezien heb in het topic.