ding zoomt niet meer, kan niet meer scherpstellen, batterij steeds leeg,
hartstikke vervelend,
ik heb een compaq, verder heb ik geen idee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JasmijnJoy schreef:Oke dat wist ik niet van fujifilmNiet mijn fijnste merk iniedergeval
Hoe duur was die van nikor dan? Sorry dat ik het vraag
En ik heb er niet zozeer 1tje nodig. Maar wil wel graag.
Zou je mij een keer een cursusje wilen geven? Ben het soms niet eens met mijn cameraIk heb dan wel nog geen jaar.
Jikkeee schreef:JasmijnJoy schreef:Oke dat wist ik niet van fujifilmNiet mijn fijnste merk iniedergeval
Hoe duur was die van nikor dan? Sorry dat ik het vraag
En ik heb er niet zozeer 1tje nodig. Maar wil wel graag.
Zou je mij een keer een cursusje wilen geven? Ben het soms niet eens met mijn cameraIk heb dan wel nog geen jaar.
Maakt me niet uit hoor. Ik geloof, als ik het goed heb, dat ik er een ruime 190 euro voor heb neergelegd. Staat me bij dat ik van een mooie bankrekening met ruim 200 naar rond de 20/30 terug ben gegaan
. En dan nieteens een 70-300 maar nog echt een 50-200. Overigens ben ik er wel helemaal verliefd op
Tuurlijk wil ik dat hoor! Alleen maar gezellig
Citaat:Modellen graag deze lijst quoten voor de voorkeur van dagdeel
Ochtend;
-Jasmijn
-
-
-
Middag;
-Daphne
-Femke - ovb?
-
-
Jikkeee schreef:Hmm ik kom zelf vanuit Heeze waarschijnlijk met de fiets, je mag wel een stukkie mee achterop? Kan natuurlijk, als mijn zus het wil doen, vragen of zij wat bokkers kan ophalen vanaf het station. Maar naar Knegsel zit er niet in
.
Ohja vergeten te vermelden;
Modellen, ik zou graag jullie voorkeur willen voor welk dagdeel. Willen jullie de ochtend of de middag? Heb nog 2 plekkies vrij in de middag, en 3 in de ochtend. En Femke, kon jij nou wel of niet? Anders heb ik ook 3 plekjes vrij in de middag!.
Ochtend;
-Jasmijn
-
-
-
Middag;
-Daphne
-Femke - ovb?
-bora
-
[/quote][/quote]Citaat:Modellen graag deze lijst quoten voor de voorkeur van dagdeel
Ochtend;
-Jasmijn
-
-
-
Middag;
-Daphne
-Femke - ovb?
-bora
- Sandra & Jimmy
Silence schreef:[/quote][/quote]Modellen, ik zou graag jullie voorkeur willen voor welk dagdeel. Willen jullie de ochtend of de middag? Heb nog 2 plekkies vrij in de middag, en 3 in de ochtend. En Femke, kon jij nou wel of niet? Anders heb ik ook 3 plekjes vrij in de middag!.
Ochtend;
-Jasmijn
-
-
-
Middag;
-Blingh
-Daphne
-Femke - ovb?
-bora
- Sandra & Jimmy