Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marion82 schreef:Heb je al vaker een meeting georganiseerd of bij 1 geweest?
Als je en portret/standfoto's en los/longeer en rijfoto's wilt, ga je die tijden niet redden. 10 a 15 per paard voor potret is prima, maar je kunt nooit van 5 paarden in een half uur en los/longeer foto's en rijfoto's maken.
Zoals ik las wilde de andere fotografen ook echt actie naast de portretten, dus is ook niet op te splitsen.
Je zou van dat half uur een uur kunnen maken en dan eerst los/longeer (om de beurt) en dan het tweede half uur allen paarden tegelijk rijden
marion82 schreef:Heb je al vaker een meeting georganiseerd of bij 1 geweest?
Als je en portret/standfoto's en los/longeer en rijfoto's wilt, ga je die tijden niet redden. 10 a 15 per paard voor potret is prima, maar je kunt nooit van 5 paarden in een half uur en los/longeer foto's en rijfoto's maken.
Zoals ik las wilde de andere fotografen ook echt actie naast de portretten, dus is ook niet op te splitsen.
Je zou van dat half uur een uur kunnen maken en dan eerst los/longeer (om de beurt) en dan het tweede half uur allen paarden tegelijk rijden
marion82 schreef:no offence, maar ik krijg het gevoel dat jullie alleen denken aan jezelf.
Jullie willen rijfoto's, en de fotografen dan.
Dit is ons portfolio en jullie hebben geluk dat je foto's krijgt.
Ik heb het gevoel dat jullie dit alleen doen voor gratis foto's en dan ook nog zoals jullie die graag willen hebben.
gaia schreef:Wij zijn idd ook flexibelVoor mij is het de eerste keer dat ik mee doe aan een fotomeeting. Ik wacht dus maar gewoon af hoe het gaat lopen. Rhona mag los tussen paaltjes, maar wat leuke actiefoto's, standfoto's en portretfoto's vind ik ook leuk. Ik heb waarschijnlijk ook helpers bij me, dus die kunnen zich evt ook nog wel nuttig maken. Mijn bijrijdster zou het ook leuk vinden om wat foto's met Rhona te laten maken, als dat mogelijk is. Wij komen ook onder het zadel, dus helaas kan ik ook niet te veel spullen mee nemen.