Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selente schreef:Fotografen:
1 - Caitlin (_caitlinnn)
2 - Ruth (Hitime)
3 - Natasja (NatassJa)
4 - Saskia (Saskiakefie)
5 - Eva (Noeni)
6 - JAZZ4ff
Dit zijn de fotografen, ik heb even dik gedrukt wie er sowieso niet komen...
Maar Noeni haden sowieso nog helemaal niets bevestigd met dat ze wel zou komen... Dus die zou nog een PB moeten krijgen met of ze nu wel of niet mee wil. Die JAZZ4ff stond wel dikgedrukt maar heb ik verder niets meer van vernomen in dit topic.
Kan ik er vanavond nog wel even een PB naar uitgooien.
Natasja gaat mee (begreep ik) als er genoeg mensen zijn omdat ze ook 1,5 uur moet reizen en dat kan ik maar al te goed begrijpen. Ik denk dus wel dat we vandaag of morgen de knoop moeten gaan doorhakken... Dan weet iedereen een beetje waar hij/zij aan toe is.
EDIT:
Lijstje aangepast.
NatassJa schreef:Ik meld me af voor zondag. Vind het echt heel erg jammer, maar de groep is zo uitgedunt, dat ik het zonde vind om zo'n stuk te rijden.
Ik blijf hier wel voor de volgende datum!![]()
Hoop dat jullie onderling nog iets leuks in de buurt kunnen regelen!
Saskia, iedereen moet ergens beginnen! Het mooiste is om de modellen in de schaduw te zetten (als het doorgaat). Van de zon krijg je teveel harde schaduwen en kun je 9 van de 10 al weggooien, als je de juiste spullen niet hebt
Ik heb ooit 1x die fout gemaakt met een meeting, daarna nooit meer gedaan
saskiakefie schreef:NatassJa schreef:Ik meld me af voor zondag. Vind het echt heel erg jammer, maar de groep is zo uitgedunt, dat ik het zonde vind om zo'n stuk te rijden.
Ik blijf hier wel voor de volgende datum!![]()
Hoop dat jullie onderling nog iets leuks in de buurt kunnen regelen!
Saskia, iedereen moet ergens beginnen! Het mooiste is om de modellen in de schaduw te zetten (als het doorgaat). Van de zon krijg je teveel harde schaduwen en kun je 9 van de 10 al weggooien, als je de juiste spullen niet hebt
Ik heb ooit 1x die fout gemaakt met een meeting, daarna nooit meer gedaan
Ja dat snap ik ook, maar je kan juist veel leren als je fotografeert met iemand die wel ervaring heeft, want ik weet niks qua poses etc.