Harde contrasten, print, grafische vormen en gekke ascessoires met het haar ook opvallend hihi. De brug leent zich er goed voor in ieder geval.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SimoneDV schreef:Is wel heel tof met van die ballonnenMoet je alleen wel helium erin hebben
![]()
Bellenblaas lijkt me ook wel leuk om te doen trouwens
Lalee_ schreef:Dat futuristische lijkt me ook erg leuk! Heb daar alleen het haar niet voor jammer genoeg..
Helium ballonnen goed idee, kan je ook nog levitation achtige dingen mee proberen
Natassja, ik vind die plaatjes met dansers zooo gaaf, als ik nou heel goed kon dansen
Ik ken trouwens wel iemand die heel goed kan dansen, die gaat volgens jaar ook een dansopleiding doen, als jullie haar graag voor de lens willen hebben kan ik dat wel vragen. Is ook een heel fotogeniek meisje
Lipydo schreef:Lalee_ schreef:Dat futuristische lijkt me ook erg leuk! Heb daar alleen het haar niet voor jammer genoeg..
Helium ballonnen goed idee, kan je ook nog levitation achtige dingen mee proberen
Natassja, ik vind die plaatjes met dansers zooo gaaf, als ik nou heel goed kon dansen
Ik ken trouwens wel iemand die heel goed kan dansen, die gaat volgens jaar ook een dansopleiding doen, als jullie haar graag voor de lens willen hebben kan ik dat wel vragen. Is ook een heel fotogeniek meisje
Hoezo het haar er niet voor?Kan je misschien een foto van jezelf plaatsen?
Lalee_ schreef:Nouja, mijn haar is nogal dun en weinig
https://lh3.googleusercontent.com/-vPAT ... _00113.jpg
Dus die tweede foto zou nog wel kunnen maar de rest..