Misschien kunnen we dan nu een definitieve lijst maken voor de 27e?
Tamara1991
Geplaatst: 05-03-13 23:50
Hmm ja ik vind het allemaal prima hoor, volgens mij waren er voor de 27e ook een aantal afmeldingen. Maar als er na verplaatsing naar de 4e meer afmeldingen komen kunnen we het natuurlijk beter op de 27e houden. Houden we het dan definitief op de 27e? Dan kan iedereen alles regelen met zijn of haar vervoer/werk/honden en/of kinderoppas/etc
Lokatie: langs de kanoroute bij de (bloeiende) tulpenvelden. verzamelpunt: Jan Verfailleweg 620 (bij Donkere Duinen) Den Helder Datum: 27 april
Algemene regels: - Mee doen aan de meeting is op eigen risico. - Neem zelf eten en drinken mee. - Er zal daar waarschijnlijk geen wc zijn, dus houd daar rekening mee.
Regels modellen: - Beide netjes en verzorg eruit zien, niet enorme vieze plekken op de kont van het paard bijvoorbeeld. - Neem evt voor de zekerheid extra kleding mee, je weet maar nooit, misschien word je onder gekwijld door je paard en sta je gelijk een stuk minder mooi op de foto. - Zorg ervoor dat je iets hebt voor je paard waar hij/zij de oortjes naar voren doet, ziet er een stuk mooier uit voor op de foto. - Als je je paard los doet in de longeer ring, vertrouw je paard er dan ook van uit dat je paard er niet uitrent, anders lopen we na een lange tijd nog steeds te zoeken. Als je dit niet durft, mag je paard uiteraard aan de longeerlijn. Kleur van longeerlijn is handig om een effen kleur te zijn, makkelijker wegwerken voor de fotograaf. - Het kan eventueel handig zijn als je iemand extra meehebt voor afleiden voor oortjes of het opruimen van je spullen/switchen van halster etc. Houd je spullen die je wilt omruilen wel dicht bij je, anders duurt het alleen maar langer voordat je kan beginnen met je foto's en is er minder tijd voor jou over. - Door me te doen aan de fotomeeting geef je toestemming om de gemaakte foto's te laten gebruiken voor het portfolio van de fotograaf. - Al wil je foto's nabestellen, moet je contact opnemen met de fotograaf en vragen naar de tarieven voor de bepaalde grootte, of op de site kijken van de fotograaf.
Regels fotografen: - Gratis bestanden worden niet weggegeven. - Per model rond de 5 foto's - 10 foto's, meer mag uiteraard ook, dat ligt aan hoeveel goede foto's je hebt gemaakt. - De foto's die maakt moeten voorzien zijn van een watermerk (klein logo van de fotograaf) en worden in klein formaat (600x800pix) gestuurd. De foto's worden op een online webalbum van de fotograaf gezet. - Foto's moeten binnen 4 weken online staan. - De fotografen mogen uiteraard dingen vragen aan elkaar als ze bepaalde dingen niet weten tijdens de meeting zelf.
Misschien een indeling? Dit houd wel in dat er 8 modellen zijn en niet 10! Evt kan het schema natuurlijk aangepast worden, dit is alleen maar een voorstel Ochtendgroep: 10.00u Aanwezig 10.30u Start 10.30u - 12.00u 4 x 20 minuten Stand- en portretfoto’s 12.00u - 13.00u Losgooi-, longeer- en rijfoto’s Middaggroep: 13.00u Aanwezig 13.30u Start 13.30u - 15.00u 4 x 20 minuten Stand- en portretfoto’s 15.00u - 16.00u Losgooi-, longeer- en rijfoto’s
Als ik iets vergeet / mis, zeg dat dan even, ik pas het dan even aan
Myca
Geplaatst: 05-03-13 23:58
Dat is ook precies waarom je het best een dead-line kan stellen Tamara1991, anders raak je het overzicht kwijt. Ik kreeg ook de indruk dat er de 27e maar heel weinig fotografen overbleven, maar dat is ineens weer veranderd.
Als iemand een correctie heeft op dit laatste lijstje van Tamara dan zou het fijn zijn als ze dat snel door kunnen geven.
Tamara1991
Geplaatst: 06-03-13 00:08
Ben ik ook een beetje bang voor Myca. Eind van deze werkweek is wel een voldoende lijkt mij, ook voor degene die niet dagelijks op bokt zitten. Dan heeft iedereen wel de kans gehad om te reageren. Reageer je niet en sta je (ovb) op het lijstje, ga ik er vanuit dat je gewoon nog steeds (ovb) kan de 27e. Wie zwijgt stemt toe
Uiterlijk vrijdagavond uitslag of het de 27e wordt
het maakt mij niet uit welke datum! dus kijken jullie maar ik pas me wel aan
Tamara1991
Geplaatst: 06-03-13 13:56
pinkie87 schreef:
10 modellen dat is nog een hele kluif dan klopt het schema niet meer
nee klopt, maar dat is omdat er nog niet bepaald is hoe de modellen gekozen worden. Ik denk dat we maar gewoon wie het eerst komt het eerst maalt in gaan stellen. Misschien wel het gemakkelijkst, dan houden we het op 8 modellen, de rest komt op de reservelijst.
Gupje, je bent welkom hoor. Heb je een foto?
Locatie houden we op het begin van de kanoroute bij de donkere duinen. het verzamelpunt zal de parkeerplaats zijn bij de donkere duinen
Laatst bijgewerkt door Tamara1991 op 06-03-13 14:00, in het totaal 2 keer bewerkt
Tamara1991
Geplaatst: 06-03-13 13:59
Lokatie: langs de kanoroute bij de (bloeiende) tulpenvelden. verzamelpunt: Jan Verfailleweg 620 (bij Donkere Duinen) Den Helder Datum: 27 april
Algemene regels: - Mee doen aan de meeting is op eigen risico. - Neem zelf eten en drinken mee. - Er zal daar waarschijnlijk geen wc zijn, dus houd daar rekening mee.
Regels modellen: - Beide netjes en verzorg eruit zien, niet enorme vieze plekken op de kont van het paard bijvoorbeeld. - Neem evt voor de zekerheid extra kleding mee, je weet maar nooit, misschien word je onder gekwijld door je paard en sta je gelijk een stuk minder mooi op de foto. - Zorg ervoor dat je iets hebt voor je paard waar hij/zij de oortjes naar voren doet, ziet er een stuk mooier uit voor op de foto. - Als je je paard los doet in de longeer ring, vertrouw je paard er dan ook van uit dat je paard er niet uitrent, anders lopen we na een lange tijd nog steeds te zoeken. Als je dit niet durft, mag je paard uiteraard aan de longeerlijn. Kleur van longeerlijn is handig om een effen kleur te zijn, makkelijker wegwerken voor de fotograaf. - Het kan eventueel handig zijn als je iemand extra meehebt voor afleiden voor oortjes of het opruimen van je spullen/switchen van halster etc. Houd je spullen die je wilt omruilen wel dicht bij je, anders duurt het alleen maar langer voordat je kan beginnen met je foto's en is er minder tijd voor jou over. - Door me te doen aan de fotomeeting geef je toestemming om de gemaakte foto's te laten gebruiken voor het portfolio van de fotograaf. - Al wil je foto's nabestellen, moet je contact opnemen met de fotograaf en vragen naar de tarieven voor de bepaalde grootte, of op de site kijken van de fotograaf.
Regels fotografen: - Gratis bestanden worden niet weggegeven. - Per model rond de 5 foto's - 10 foto's, meer mag uiteraard ook, dat ligt aan hoeveel goede foto's je hebt gemaakt. - De foto's die maakt moeten voorzien zijn van een watermerk (klein logo van de fotograaf) en worden in klein formaat (600x800pix) gestuurd. De foto's worden op een online webalbum van de fotograaf gezet. - Foto's moeten binnen 4 weken online staan. - De fotografen mogen uiteraard dingen vragen aan elkaar als ze bepaalde dingen niet weten tijdens de meeting zelf.
Voorstel voor een schema Ochtendgroep: 10.00u Aanwezig 10.30u Start 10.30u - 12.00u 4 x 20 minuten Stand- en portretfoto’s 12.00u - 13.00u Losgooi-, longeer- en rijfoto’s Middaggroep: 13.00u Aanwezig 13.30u Start 13.30u - 15.00u 4 x 20 minuten Stand- en portretfoto’s 15.00u - 16.00u Losgooi-, longeer- en rijfoto’s
Als ik iets vergeet / mis, zeg dat dan even, ik pas het dan even aan
Dus het blijft nu definitief op de 27e? Zijn rijfoto's verplicht?
Tamara1991
Geplaatst: 06-03-13 14:40
op 9 en 10 bedoel je. ja klopt, omdat cloris zich eerder aangemeld heeft dan bliksempie. Ik was in eerste instantie vergeten cloris bij de lijst te zetten omdat zij zich via PB heeft aangemeld. En toen ik haar er wel bij gezet heb had ik het verkeerd om gedaan. Omdat ik in eerste instantie gedacht had de forografen te laten kiezen, maakte het niet zoveel uit in welke volgorde het stond. Aangezien dit niet het geval is leek mij wel zo eerlijk om het even om te draaien.