Haha hier het zelfde, ik kan t nu ook mooi op de fiets doen!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 19-02-13 23:21
hmmm, ik twijfel nu wel, heb me opgegeven voor een andere meeting waar ze hetzelfde weekend (maar dan de zaterdag) hebben gekozen.. Wordt wel erg veel in een weekend, ben echt gesloopt na zo'n hele dag Maar wel een gave locatie, dus ik ben nog even ovb
alicelover
Geplaatst: 19-02-13 23:51
magda_90 schreef:
Nice! Eindelijk eens een meeting die ik per fiets kan bereiken.
Alicelover, dat wordt jou nog eens fotograferen haha. Nu iig met beter weer dan die meeting toen, hoop ik.
Het is in ieder geval een paar graden warmer haha.
Oh wat leuk dat ik gekozen ben! Had ik niet verwacht. Gaaf zeg! Jammer voor de gene die niet gekozen die niet gekozen zijn natuurlijk..
Cadaz
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-13 23:15
Ismy en _likepink_ doen haar en Make-up.
likepink zal de overige 3 modellen nog even een pb sturen ivm de make up.
Vraag aan de fotografen ivm kleding etc. Willen jullie een bepaalde sfeer of thema waarin de modellen hun kleding bij kunnen zoeken? Of mogen ze geheel vrij zijn hier in?
Ik zou zelf wel een beetje een romantische sfeer willen in de foto's. Mooie swierige jurkjes (pastel kleuren) etc, los haar met vlechtenrand (krans zeg maar)
Maar moeten natuurlijk wel rekening houden met de temperatuur, dus of dit haalbaar is?
En misschien dat er een 2e set kleding mee genomen kan worden voor de afwisseling
BvanhetB
Geplaatst: 21-02-13 23:17
Een romantische sfeer is inderdaad wel leuk, maar het moet qua temperatuur natuurlijk wel leuk blijven voor de modellen. Misschien dat de modellen zelf ook een voorkeur/idee hebben over de manier waarop ze afgebeeld kunnen en willen worden? Als je bijvoorbeeld een beetje een stoere foto wil kan dat ook prima met een nette winterjas
Ja dat is wel slim inderdaad! Gewoon wat verschillende dingen meenemen, kun je altijd wisselen En een beetje uittesten wat het leukste resultaat geeft!
En evt mochten en toch modellen lef hebben omdat ze zelf romantisch sfeer leuk vinden kunnen ze altijd een badjas mee nemen oid om snel om te doen
En anders heb ik hier nog wel 1
Cadaz
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-13 23:30
Beetje dit sfeertje bedoel ik...
ismy
Geplaatst: 21-02-13 23:32
Een Romantische sfeer is wel heel gaaf! Ik heb niet heel veel pasteltinten in de kast maar ik neem gewoon veel kleding mee zodat er keuze is!
Ik ga nog even oefenen met vlechten, haarbanden zijn erg leuk en die kan ik ook vlechten, nu alleen nog even netjes doen!
Ik doe zelf de fotografie opleiding en voor school moeten wij terug in de tijd met de mode van vroeger. Ik heb hele gave kleding van mijn oma gekregen die ik nu even mag lenen. Onder andere een hele mooie rode jurk en andere dingen. Mee nemen?
Ik vind een jurk zelf ook wel mooi, alleen heb niet echt zo'n dure jurk maar wel soort zomerachtig jurkje donkerrood best leuk Alleen ik vind mn benen verschrikkelijk ze zijn zo ontzettend wit