hey, beweging in dit topic, super! Ik ben alleen wel n beetje afhankelijk van nobje of zoutenootjes voor mijn vervoer Tenzij ik met iemand mee kan rijden van het station? Komt er iemand langs Hardenberg station?
Gaat Melanievs mee als fotograaf? Ergens is ze wel bij op de lijst gezet, maar zie haar niet tussen de laatste lijst staan. Of is ze tussendoor al ergens weer afgemeld, volgens mij niet of lees ik daar nou overheen? En manon? Heb ik ook al een poosje niets van voorbij zien komen. Misschien dat ik nog een fotograaf weet. Want als ik Melanievs als fotograaf hebben we 6 fotograven, 8 zou het mooist zijn als het aan mij ligt dan kan er 2 per groepje? JesdaPower ik heb jou er tussen weg gehaald
Hoeveel tijd willen de fotograven voor een model bij portret foto's 10 minuten?
_l_amanda_l_
Geplaatst: 02-11-13 01:20
als we in duo's gaan is tien minuten wel wat kort... zou eerder 15 of 20 willen, t'is altijd een beetje plekjes zoeken, paard afleiden etc., dat duurt even.. En als je duo-helft dan net wat anders wil, kan je mooi ieder tien minuten nemen.
Helaas moet ik me afmelden... ik dacht dat het nog over zou gaan.. maar mijn paard blijft kreupel.. Helaas.. Andere pony kan ik ook niet meenemen voor een afscheidsshoot eventueel, want die gaat 10 nov. al weg.
@Irisx94 ahhh ook jammer! Misschien dat iemand nog een afscheidsshoot wil doen of heb je dat al geregeld?
@andere dames: Ik ben de 16e wel aanwezig om te assisteren maar op dit moment erg druk met een andere hobby van me. Zouden jullie de planning over willen nemen en de 2e reserve aan willen spreken die ipv Irisx94 komt?
Splinterz: Is goed ik zal de volgende een berichtje sturen dat wordt Ekeif96 dan toch?
Amanda: Oké bedankt! Doe ik dat.
Is het verstandig om alle fotograven ook nog even een berichtje te sturen om even opheldering te vragen of ze allemaal nog wel mee willen? Wie wil deze taak op zich nemen? Dan kan ik een definitieve planning maken
Sabine, klopt, dat is ekeif96.. ennuh, lijkt mik goed! Succes
Sabine_95
Geplaatst: 02-11-13 22:21
Zoiets? Verder heb ik eigenlijk niet zoveel verstand van organiseren van fotomeetings. Wat als fotograven verwachten jullie van de modellen en hoe gaat het allemaal in zijn werk met de foto's?
Heeft er iemand draad en prikpaaltjes voor de losgooi foto's?
Ah kijk!!! Super goed overzicht!! Nu ben ik alleen nog even benieuwd indd naar een adres ik weet niet of ik de goede locatie in mijn hoofd heb namelijk...
Ik ben in de meeleesmodus geweest. Zoals het er nu uit ziet ga ik ook nog gewoon meer. Ik ben alleen geen topfotograaf, dus verwacht er niet heel veel van. Het is meer dat ik kan oefenen en ervaring kan opdoen