Ga even wat data uitzoeken Dan kunnen jullie aangeven wat jullie uitkomt.. De definitieve locatie wordt Kasteel Marquette Ik ga vanavond een mailtje sturen over ons idee en of we op het terrein foto's mogen maken op x datum, zal een zondag worden sowieso ergens eind februari En of het mogelijk zou zijn om ook binnen foto's te maken
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-13 11:48
*dubbel, beetje te enthousiast*
Laatst bijgewerkt door Lara op 16-01-13 11:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha ja ik ga van te voren ook nog ff netjes mijn haar verven. Ehh welke kleur rood sttat het mooiste bij een groenblauwige rok?
Ja eind feb begin maart lijkt mjj ook het handigsfe ik zal vervoer voor despiegel proberen te regelen mocht die nodig zijn
tennan
Geplaatst: 16-01-13 11:53
Wat een gaaf kasteel... Is voor mij wel 2 uur rijden, ik hoop enorm dat er nog iemand vanuit het noorden komt, en dat ik dan mee kan rijden. Anders gaat het mij niet lukken vrees ik
JamieShanin ik denk dat flueelrood(wat een raar woord?) erg mooi is, zo'n hele diepe rood!
saskiakefie
Geplaatst: 16-01-13 11:54
Worden de fotografen eigenlijk weer geselecteerd Lara of op aanmelding?
Anoniem
Geplaatst: 16-01-13 11:54
tennan
Geplaatst: 16-01-13 11:55
haa ik zie het al het moet fluweel zijn geintje!
Jolien, da's ook gaaf!
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-13 11:56
Mensen!! Niet zelf quoten, als je jezelf wilt aanmelden, zet dan een foto van jezelf upclose hier neer. Of een linkje naar je website dan zet ikzelf je erbij.
Locatie Kasteel Marquette(te Heemskerk) ook omringt door bos Mail zal verstuurd worden vanavond over mogelijkheden
Datum (nu mogen jullie wel een pb sturen, inbox is nu helemaal opgeruimd ) Ontvang graag een pb met jullie voorkeur: - zondag 17 februari - zondag 3 maart - zondag 10 maart - zondag 17 maart
Uiteindelijk is het dus meer maart geworden
Laatst bijgewerkt door Lara op 16-01-13 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-13 11:56
We zien nog wel hoeveel modellen/fotografen er overblijven na de datum gekozen is. Dan zal ik wel kijken bij de modellen welke geschikter zijn voor dit onderwerp, ook qua attributen die mensen hebben die bij het onderwerp passen
Mag ik nog op het lijstje? (woon trouwens in heemskerk en kan zaterdags en zondags)
saskiakefie
Geplaatst: 16-01-13 12:00
Maar hoe zit dat precies met fotograferen bij een kasteel? Want er was toen ook een keer een topic over een meeting bij een kasteel en toen bleek dat je daar een vergunning oid voor moest hebben en daardoor kon het niet doorgaan...
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-13 12:01
Jep, Maratjesammy: Je moet een headshot inleveren, dan zet ik je ertussen
@Saskiekefie: vandaar dat ik zoals gezegd daar vanavond een mailtje over ga sturen, anders hebben we hier in t duin nog hele mooie plekken en ook nog een ander Kasteel met kasteeltuin die gewoon openbaar is