nog een paar weekjes . ben al ff ni meer online geweest maar heb t ff snel doorgelezen. heb er iniedergeval zin in .
AvWShots
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-13 13:05
Floor_x schreef:
Tof! Ik wil ook de 70-200 2.8 maar dan van canon. Nog ff sparen dus
Ja díe wil ik natuurlijk ook het liefst, maar dit is een leuke tussenstap
AvWShots
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-13 20:51
Ik heb goed en slecht nieuws...
Van LuffB al vanaf 13 januari niets meer gehoord. Ze zou 14 januari laten weten of zij definitief mee kon. De 15e heb ik haar een berichtje gestuurd, wel gelezen, geen reactie. Latere berichten zijn niet geopend, zij is zojuist wel op bokt geweest. Erg jammer, maar jullie begrijpen wel dat ik genoodzaakt ben haar van de deelnemerslijst te schrappen.
Daarbij is het goede nieuws dat kiddokids nu van de reserve naar de gewone lijst gaat!
Hierbij de update. Ook een extra fotograaf, zij komt met mij mee maar heeft alleen nog niet genoeg berichten op bokt en kan hier zelf niet reageren!
Wooow wat een groep!! Wel gezellig. Heb er zin in!
Kiddokids, leuk dat je mee kan!
Anne heeft van de week foto's gemaakt toen Ro geknot was dus die zal ik even plaatsen zodra ik op de laptop zit. Maar ik denk toch echt dat ik ze los laat
Ik heb er ook echt zin in. Hopelijk s er een zonnetje of iedergeval droog.. Zal ook mijn eerste echte bokt meeting zijn, extra spannend dus. Maar da moet wel goed komen. Tot dan!:)
Oliebollie
Geplaatst: 04-02-13 11:05
Persoonlijk vind ik losse manen mooier bij haar.. Dit is wel het setje waar ik het over had ( alleen moet ik dan nog even bandages/ peesjes kopen ) Deze of die grijze word het
Haha ik moet nog steeds lachen om jouw poses mer. Maar idd , los is beter! Alleen kan wel janken om de scherpte van de foto's. Vandaag bij Rhyddid op stal even verder met mijn nieuwe lens en hopen dat ik de fout uit mijn body heb gehaald.