Patriciavt schreef:Ben je nog even wakker? Dan zoek ik er ook vast een paar van Jolijn voor je! Kep echt zulke lieve van jou en Jolijn
Heb er nog niet veel aan gedaan hoor (wilde touwtjes wegwerken enzo..) maar nu kunnen jullie er iig vast een paar zien
ik ben nog totaal niet ver haha, ik ga morgen verder !Slaaplekker allemaal,En bedankt voor de leuke dag haha !
Nog een paar van Marlijn Nu is het genoeg voor vandaag T arme dier was er helemaal zat van toen Lynn en ik haar ook nog kwamen plagen T was een leuke meeting meiden, bedankt!
Leuke foto's meiden!!!Het was voor mij te kort dag om als reservemodel te komen maar zie dat het zeer geslaagde middag is geweest! Hopelijk kan ik er een volgende keer bij zijn
Denk dat t t handigst is om dat dan even op te pakken via pb met degene van wie je foto's na zou willen bestellen Zal er nog een paar van Jolijn uitzoeken voor je
Wat touwtjes weg gewerkt... Niet mn sterkste punt maar he heb mn best gedaan Rijfoto's waren vanaf het punt waar ik stond niet echt goed gelukt
Tegen de tijd dat de meeste foto's online staan stuur ik inderdaad een paar nog wel een pb denk ik Lieve foto's! Dat hoofdstel is zo schattig!