iig heel erg veel, maar ik zal dat dan wel even uitzoeken binnenkort.
heb 16 paaltjes van iets hoger dan een meter volgens mij, is dat genoeg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xAntgillya schreef:Is het mogelihk dat een ander stalgenootje van mij mee gaat aangezien rieneke niet meer meegaat? Ze is binnenkort jarig dus is wel een leuk cadeau! En ze weet zeker dat ze kan.
Blacky schreef:Hmm ik vind gewoon dat degene die het eerste erom vraagt ook als eerste mag en dat mensen die op bokt zitten ook voorrang krijgen.
__Lauraa schreef:xAntgillya schreef:Is het mogelihk dat een ander stalgenootje van mij mee gaat aangezien rieneke niet meer meegaat? Ze is binnenkort jarig dus is wel een leuk cadeau! En ze weet zeker dat ze kan.
Zij mag mee
Gezien we al best veel mini's hebben kunnen we beter een groot paard erbij gebruiken, dan is er meer variatie dus vandaar
xAntgillya schreef:Is het mogelihk dat een ander stalgenootje van mij mee gaat aangezien rieneke niet meer meegaat? Ze is binnenkort jarig dus is wel een leuk cadeau! En ze weet zeker dat ze kan.
nobje schreef:Hoi Ik heb me in de start van het topic ook al aangemeld.
En ik zie dat er best wel wat uitvalt..
En mijn grote paard is in een uitstekende conditie, uit het winterhaar
En staat vlakbij de Lemelerberg.
Kortom ik wil heel erg graag.
Dus bij interesse en meer uitval van modellen
Hier graag![]()
Kijk vooral in mijn profiel.
Daar staan heeeeel veel foto's
_Jorien_ schreef:xAntgillya schreef:Is het mogelihk dat een ander stalgenootje van mij mee gaat aangezien rieneke niet meer meegaat? Ze is binnenkort jarig dus is wel een leuk cadeau! En ze weet zeker dat ze kan.
Wie dan? Haha
edit: zie dat ik ook nog op de reservelijst sta.. Beetje vreemd dat dan iemand van buiten Bokt mee mag, aangezien die van mij toch echt geen mini is!
Maar haal mij maar helemaal van de lijst. Afhankelijk van de modellen, kan ik misschien wel als fotograaf.