@ Marlies, really ? Ik kijk juist tegen zo'n portofolio wat jij hebt op!
@Arianne1993, ben ik zeker van plan! Ik zie alles in als leerpunt ghehe. Bah als ik deze motivatie toch is voor school had zou het makkelijk geweest zijn
Detroit
Geplaatst: 20-12-12 19:33
Ja ik zit hier eigelijk te wachten op de uitslag
@Jikkeee, tja school, wat zullen we daar nu van zeggen... Daar heerst bij het grootste gedeelte een zesjescultuur geloof ik Dus je bent niet de enige.
ElSea
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-12 19:34
nou oke dan. Hopen dat jikke me niet gaat slaan! Lee van renate Haffie van cindy En suzanne met mahna mahna
Laatst bijgewerkt door ElSea op 20-12-12 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt
@Arianne1993, ja bij mij zeker . Of het fout verbeterencultuur gedoe. Baal nogsteeds dat ik 4 vragen fout verbeterd had en op 3 punten ben gezakt voor mn toets _o-.
Oke weer ontopic, ja graag! Heb ik wat te doen terwijl LR aan het updaten is
JAAAA Lieke! 2 vd 3 modellen die een stem van mij en vriendlief kregen!
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 20-12-12 19:39
Oeps.
Leuk Cin!!!
deniseqn
Geplaatst: 20-12-12 19:39
Woei, m'n hele top 3
Ik kijk soms ook heel erg op tegen sommige fotografen, maar niet altijd. Ik ben heel erg pietluttig op zowel m'n eigen foto's als op de foto's van anderen .
Die is al op leeftijd ja.... meestal kan je beter eerst betere lenzen kopen, maar bij zo'n oudje...
Weet ik, lenzen zijn belangrijker maar deze is toch echt al oud. Heeft maar 8 MP dus ik kan er niet heel veel aan snijden...ja voor een klein formaat afdruk wel maar niet A4. Groter dan A4 kan ook eigenlijk niet dus ik wil iets met minimaal 12 MP maar liever 16....maar ja, geld hé....