lijkt me een heerlijke hond Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lijkt me een heerlijke hond
)
Ze vinden hem toch wel spannend!

en heb m ook nog nooit gehoord. Shiva is ook een wietsoort 
verder is ze naar iedereen en alles enorm enthousiast en knuffelt ze je het liefst dood. Hier in de buurt zijn alle mensen "bang" voor haar omdat ze een pitbull is. Ze denken allemaal dat het een boxer is en als je dan verteld dat het een pitbull is zeggen ze allemaal dat ze nog heel wat gemener moet worden. Raar volk.
geen probleem mits er maar in het achterhoofd word gehouden dat het een dier blijft en geen mens.
Een staff en ook pit moet een stop leren en rust met andere honden, onze staff kon dat als pup ook niet en nu is voorbeeldig 
Leuk dat ie 'm vond!

, wou er vroeger ook altijd een, maar aangezien ik niet altijd even consequent ben,
. Ik heb twee honden opgegeven, maar het is absoluut geen probleem om maar één van beide mee te nemen, worden de honden ook niet anders van, scheelt weer

Hij is bij goede vrienden geboren en we waren helemaal niet van plan om nog een hond erbij te nemen.. Maarja, als je dan bij puppy's gaat kijken waarvan er eentje chocoladebruine vlekken heeft
En toen moesten we nog een naam verzinnen, zat mijn kleine broertje net naar de Tweenies te kijken en kwam er een Mailo voorbij