Ben de eerste selectie aan het maken, maar deze had iets om meteen mee aan de slag te gaan Probeer van elk paard een foto te posten en dan ga ik per paard aan de slag met de foto's
Denise ik ken het bij ons is ook tijd zo onzeker geweest hij zei ik stop er mee als er nog een stal leeg kom staan 6 stallen leeg vanaf jan 7 .. ik heb zelf gezecht ik ga weg voor die er opeens mee stopt,;)
Ben morgenavond pas bij mijn moeder, en ik kan alleen daar de foto's eropzetten. Dus dat word nog even wachten. Er zitten wel mooie tussen. Ben erg benieuwd !
Jee, Denies, balen zeg! Ik heb zelf destijds in Hoek van Holland in een soortgelijke situatie gezeten, alleen had ik het aan zie komen en was op tijd vertrokken.
Mooie foto's komen er al voorbij. Die groeps- en fotografenfoto
Hier trouwens ook al pech: mijn beeldscherm vertikt het. Ik zit nu op een oud schermpje te kijken en daardoor durf ik nog niet te beginnen aan bewerken, want ik sta niet in voor de juiste kleuren. Wel alvast een voorproefje van iedereen
LynnDenise
Geplaatst: 24-11-12 19:14
Jeetje wat een pech allemaal! Nationale pechdag? Mooie foto's Erna! Tussen het schoonmaken van de badkamer (ja ze hebben er een paasei van gemaakt, bijna ook een vloer gelegd over de tegels ) ben ik nogsteeds bezig met foto's uitzoeken en kwam ik deze foto tegen, weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden, deze bewerking moet je smaak zijn denk ik