Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saskiakefie schreef:EquiPhoto schreef:Hmmm... hier ook getwijfel, vond het paard van xbueno juist zo de moeite waard!
Tezzy, weet jij al of je komt? Aangezien jij met Marjolijn mij op zou pikken...
Da's een leuk en makkelijk model die kan alleen maar leuk kijken met zn oortjes naar voren xD
MiniLoe schreef:Vind nogal banketstaaf voor de modellen en eigenaren die wel komen en alle moeite hebben gedaan en tijd hebben besteed aan hun paarden mooi krijgen, om dan als fotograaf te zeggen ik kom niet.
Als dat ene paard wat je graag op de foto had willen hebben er wel was geweest, was je er ook geweest, dus geen tijd vind ik persoonlijk een slap excuus...
Als fotograaf word er vind ik nogal vergeten dat niet alleen jullie tijd kwijt zijn aan reizen, fotos maken en erna bewerken. Als eigenaar van model ben je tijd kwijt aan netjes maken, reizen en vervoer regelen, al dan geen kosten voor huur trailer en vergunning voor locatie
MiniLoe schreef:Als fotograaf word er vind ik nogal vergeten dat niet alleen jullie tijd kwijt zijn aan reizen, fotos maken en erna bewerken. Als eigenaar van model ben je tijd kwijt aan netjes maken, reizen en vervoer regelen, al dan geen kosten voor huur trailer en vergunning voor locatie
MiniLoe schreef:Ik heb het er niet over over wat er allemaal nog meer speelt, daar zal je zeker een goeie reden voor hebben.
Maar het feit dat je zegt: de modellen die nu komen zijn het niet moeite niet waard om te komen vind ik echt geen leuke reactie van je. Zoo kom je over dat als het andere model er wel geweest was, je gewoon gekomen was. Dus die reden vind ik een slap excuus, ik had het niet over wat er al dan niet verder prive speelt.
dan vind ik dat je ook kan komen voor wie nu wel alle moeie hebben gedaan om met hun paarden te komen