Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadineex schreef:Hee!
Ik had me opgegeven als reservefotograaf maar heb t topic niet heel goed gevolgd, sorry!!!![]()
Ik zal zo en stemmen! Is er al een datum! En rijdt er toevallig ook iemand via Leeuwarden? Zou ik dan misschien mee mogen rijden?Wil ook wel eventuele reiskosten betalen
Nadineex schreef:1 nov ben ik bij mn moeder dus dan kan ik wel!! Als ik natuurlijk word uitgekozen nog al reservefotograaf
hinkewal schreef:Heej, Leuke honden hoorIk weet nog niet zeker of Zora meekan, omdat ik dan sowieso gebracht moet worden. Mijn zusje wil haar wel vasthouden. Mijn voorkeur gaat dan wel uit naar de middag
Marrit89 schreef:Hé wat leuk om Balou op nummer 1 te zien!
Ze heeft zelf geen flauw benul.
De middag is voor mij prima. Voor mij is het echter ook een punt om Balou van tevoren te laten rennen/spelen.
Mevrouw is niet bepaald zachtzinnig en ladylike..![]()
Wat dus vaak in een grote, natte, slijmerige en smerige hond resulteert.
Kan het speelkwartiertje ook na de tijd?
Het lijkt me voor de honden ook heel verwarrend om eerst wel te mogen spelen, en daarna plotseling niet meer.
Ik heb mijn hond liever, voor de duidelijkheid naar haar toe, onder commando en later vrij.
Ik kijk ernaar uit!
berdien85 schreef:Marrit89 schreef:Hé wat leuk om Balou op nummer 1 te zien!
Ze heeft zelf geen flauw benul.
De middag is voor mij prima. Voor mij is het echter ook een punt om Balou van tevoren te laten rennen/spelen.
Mevrouw is niet bepaald zachtzinnig en ladylike..![]()
Wat dus vaak in een grote, natte, slijmerige en smerige hond resulteert.
Kan het speelkwartiertje ook na de tijd?
Het lijkt me voor de honden ook heel verwarrend om eerst wel te mogen spelen, en daarna plotseling niet meer.
Ik heb mijn hond liever, voor de duidelijkheid naar haar toe, onder commando en later vrij.
Ik kijk ernaar uit!
Haha dan is Balou precies zoals Yara
Jorinda__ schreef:Heb alvast even een eerste schets van een planning gemaakt, kan altijd nog wat gewisseld worden als er nog voorkeuren komen van wie liever 's morgens en wie liever 's middags komt. Mijn vader en broertje (die komen met Cintha en Britta) die hebben in ieder geval voorkeur voor de ochtend, dus die blijven daar staan.
Ik heb nu in de ochtend: Cintha, Britta, King, Zora en Jody.
Ik heb nu in de middag: Yara, Gucci, Balou, Hummer en Bes.
De ochtendgroep zal zijn van 11:00 - 13:00, de middaggroep zal zijn van 13:30 - 15:30.
Iedereen het hier mee eens, modellen?
mara1 schreef:magda_90 schreef:Patricia, heb je nog een plek vrij in de auto? Blijf je er de hele dag?
hey magda, je zou met mij mee rijden toch?
BTW; Voor mensen die nog vervoer zoeken vanaf leeuwarden, sowiezo is er nog wel plaats om mee te rijden.
mara1 schreef:magda_90 schreef:Patricia, heb je nog een plek vrij in de auto? Blijf je er de hele dag?
hey magda, je zou met mij mee rijden toch?
BTW; Voor mensen die nog vervoer zoeken vanaf leeuwarden, sowiezo is er nog wel plaats om mee te rijden.