Ik ben naar beide ingangen van de Grienden geweest, de Schenkeldijk leek mij beter.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LynnDenise schreef:Ik heb een beetje het idee of ik voor Jan met de korte achternaam 1,5 uur heb gelopen vandaag.
Ik ben naar beide ingangen van de Grienden geweest, de Schenkeldijk leek mij beter.
LynnDenise schreef:Ik heb een beetje het idee of ik voor Jan met de korte achternaam 1,5 uur heb gelopen vandaag.
Faringo schreef:Haha die paadjes lijken allemaal op elkaar. Ik ben nog nooit verder geweest dan het haventje bij het zwembad. Toevallig weet ik dan weer wel waar dat witte futuristische huis is.
Ben ook zeker niet in paniek hoor. Het gaat mij er alleen een beetje om dat de afspreeklocatie voor ons niet te ver gaat worden, want denk dat wij toch best een tijdje aan het rijden zijn voor we op de locatie zijn. Ik was dus even bang dat deze nog verder in richting Barendrecht zou komen te liggen. Dat zou voor de paardjes echt een te lange middag worden.