Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vivan schreef:woehoeee! Super bedankt, ik ben echt er zo blij mee! Ik heb helaas geen prikpaaltjes. Zal kijken of ik het bij iemand kan regelen, maar verwacht er niets van! Ik hoop trouwens ergens dat dit bericht niet voor mij geldt, ik heb alle vragen ingevuld
Libiris schreef:ik kom uit Groesbeek, dus ook niet echt om de hoek.... Weet niet of er nog meer mensen uit regio Nijmegen gaan?
Mayling27 schreef:Ik kom vanuit Venray, Ik zou de vorige keer Femkee en Desiree mee nemen...
Misschien kunnen we iets met ze alle combineren...
Ik zou nu Desiree weer ophalen, maar die is nu de andere kant op als Groesbeek. Weet niet of het mogelijk is om daar ergens binnendoor te rijden zonder al teveel om te rijden?
Ik zou eerst via de middenpeelweg naar de Mortel gaan en dan door naar Best...
Libiris schreef:Mayling27 schreef:Ik kom vanuit Venray, Ik zou de vorige keer Femkee en Desiree mee nemen...
Misschien kunnen we iets met ze alle combineren...
Ik zou nu Desiree weer ophalen, maar die is nu de andere kant op als Groesbeek. Weet niet of het mogelijk is om daar ergens binnendoor te rijden zonder al teveel om te rijden?
Ik zou eerst via de middenpeelweg naar de Mortel gaan en dan door naar Best...
misschien ergens bij een (redelijk) neutraalpunt afspreken?
SusanH schreef:Ik keek in het verkeerde bestandje![]()
Dan hoop ik dat Chaplin goed mee wil werken. De laatste keer dat we met hem naar buiten gingen was hij nogal fris. Dan is ruim een uur model staan wel aan de lange kant. Ik zal eens met mijn man overleggen (die komt ook mee) of we hem dan niet in de ochtend even moeten rijden of longeren. Het wordt best fris zie ik, as zaterdagals dan ineens de deken af gaat en hij wil graag lopen dan is stilstaan nogal problematisch. Niet dat hij gek gaat doen want hij is heel braaf aan de hand, hij wil alleen heel graag lopen dan.
_Femkee schreef:Ik snap je helemaal Muurp en wil even zeggen dat ik super blij ben met alle moeite die jullie voor ons doen, zodat wij meer leren in het fotograferen!!Ik heb helaas geen prikpaaltjes, maar ik kan vragen bij de boer waar ik werk of hij ze toevallig heeft en of ik ze ook mag lenen, maar ik kan niks garanderen!
Libiris schreef:ik kom uit Groesbeek, dus ook niet echt om de hoek.... Weet niet of er nog meer mensen uit regio Nijmegen gaan?
Ik rijd vanuit De Mortel en ik hoef dan maar een klein stukje om te rijden, dus als je wilt mag je met mij mee! Mocht er nog iemand meer zijn die vervoer nodig heeft, ik rijd via De Mortel dan via Groesbeek richting Nijmegen dan een stuk over de A15. Een kleine omweg vind ik geen probleem als het een beetje in die richting is.