Het water in is mij al genoeg, da's al een echte dream come true

Het is erg pijnlijk om met paard te vallen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chelle_dora schreef:Tess, Bij mij zit het ook in m'n rug.. En echt op een rotte plek maar ja, k ga gewoon door uiteindelijkVerslavend he die paarden
Jullie praten trouwens inderdaad heeeel erg veel.. jeuses.. xD
jolmer20 schreef:Hahah pff wat een drukte hier ineens!
Ik kan niet eens rustig hondenspeeltjes maken joh!
Gaat inderdaad bijna niet meer over de meeting xd
Ik hoop dat ik de mogelijkheid heb om met Pep te racen daar, wil het jullie graag showen
Tesssie14 schreef:jolmer20 schreef:Hahah pff wat een drukte hier ineens!
Ik kan niet eens rustig hondenspeeltjes maken joh!
Gaat inderdaad bijna niet meer over de meeting xd
Ik hoop dat ik de mogelijkheid heb om met Pep te racen daar, wil het jullie graag showen
Er is vlakbij een soort bosje. gaan we even samen racen voor fotos
chelle_dora schreef:Haha leuk toch EskeGirl.. Beetje voorbereidend werk voor de meeting
Ik doe nog m'n fysio oefeningen maar moet eerlijk zeggen dat dit er wel steeds vaker bij inschiet..
Ik mocht gewoon paardrijden enzo van de fysio dus dat viel wel reuze mee!![]()
Mocht op zich ook vrij snel na m'n val weer paardrijden sowieso![]()
En dan te bedenken dat ik nu amper nog rijd...
chelle_dora schreef:Ja ik kon 'ff niet meer lopen dat was wel heel pijnlijk(3 breuken in m'n rug.. Wel eens gelopen daarmee?
) maar na 6 weken gipscorset zat ik daarna (stiekem) alweer op m'n ma d'r paard, en 6 weken daarna mocht ik van de arts weer "legaal" voorzichtig beginnen met rijden.. Dus mocht vrij vlot weer dingen oppakken. Ben alleen veel te laat begonnen met fysio.. Ging pas maanden daarna eens een keer naar de fysio toen ik toch wel heel erg pijn kreeg..
Maar die zei uiteindelijk ook dat ie verder niet zo veel meer kon doen en dat het gewoon m'n spieren zijn die sterker moeten worden..
Maar ach.. Ik loop, ik spring en ik zit van tijd tot tijd op m'n pony. Ik ben tevreden hoor