Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
o0eefje0o schreef:vorige jaar hadden we in het begin nog meer modellen! en op de dag zelf ook al 4 afmeldingen of mensen die gewoon niet op komen dagen! wat erg jammer is! komen toch ook mensen van verder weg!
mij is het toen zonder schema of wat dan ook erg goed bevallen lekker kletsen en kwijleend na elkaars knappe paardjes kijken!
vind persoonlijk moet stukje gezelligheid inzitten anders kan ik ook zelf een fotograaf bellen!
moet een leuke dag worden niet klik klik klik klik en we gaan weer na huis!
PrinsjeH schreef:volgens mij (maar misschien heb ik het mis, ik was er eerder nooit bij) bedoelt Eefje meer dat het vooral om gezelligheid gaat, en een beetje 'vrijheid, blijheid'. Dat betekent dan ook dat je vertrekt als je het tijd vindt met je paardje denk ik. Zal geen verplichting/verwachting zijn om lang te blijven als je daar geen zin in hebt
Oja, Bamsy, neem jij jouw paardje maar mee hoor, dan blijf ik wel met Mick 1e reserve, ik laat hem liever thuis, dan kan ik lekker lang oefenen met foto'tjes maken
Corellaa schreef:Een schema is mss wel fijn tis maar 15 min steeds en je bent er wel zeker van dat je steeda aan de beurt bent en elke fotograaf hebt gehad.. vorig jaar moest je soms op elkaar wachten.. wat imo niet vervelend was ofzo kon ik beetje rijden/wandelen om m rustig te houden.. maar goed