fotomeetin @ ruchpense heide

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 12:54

Datum: 9 september

Fotografen:
- _Eveline
- Monnikenburg
- _Daniella
- xXutopiaXx
- PrinsjeH --> was verdwenen?
- _l_amanda_l_ (o.v.b. van allerlei externe factoren)

Modellen:
- xx_Lyzet met Lyzet foto 1 foto 2
- Breghje met Breghje foto 1 foto 2
- Mariindaa met Qualita foto 1 foto 2
- __Marloes met Rambo foto
- Happyhorse met Dundee foto 1 foto 2 foto 3
- tylando met Vidar foto 1 foto 2
- oeefje0o met Tiff foto
- Blingh met Blingh
- corellaa met arko
- Charaz met Azra
- PrinsjeH met Mick (foto's profiel)
- Gipsylover met mikey (foto's profiel)

reservelijst modellen
- bamsy

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 12:55

Tenzij mick dan natuurlijk niet mee gaat dan kan het wel.

Andere nieuwen zouden dan wel als reserve moeten

Cadaz

Re: fotomeetin @ ruchpense heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 12:58

Schema hoeft ook niet precies op tijd gevolgd worden als het maar duidelijk is wat de bedoeling er van is.
1 op 1, ochtend middag ploeg ong kwartier per paard zodat het iig niet ver uit gaat lope. Ivm middag ploeg.
Dan heeft iedereen een idee hoe laat ze waar moeten zijn en in welke volgorde.
Zou wel fijn zijn als iedereen de volgorde aan houd zodat er geen paard zonder fotograaf komt te staan :)

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 12:59

vorige jaar hadden we in het begin nog meer modellen! en op de dag zelf ook al 4 afmeldingen of mensen die gewoon niet op komen dagen! wat erg jammer is! komen toch ook mensen van verder weg!

mij is het toen zonder schema of wat dan ook erg goed bevallen lekker kletsen en kwijleend na elkaars knappe paardjes kijken!

vind persoonlijk moet stukje gezelligheid inzitten anders kan ik ook zelf een fotograaf bellen!

moet een leuke dag worden niet klik klik klik klik en we gaan weer na huis!

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:36

o0eefje0o schreef:
vorige jaar hadden we in het begin nog meer modellen! en op de dag zelf ook al 4 afmeldingen of mensen die gewoon niet op komen dagen! wat erg jammer is! komen toch ook mensen van verder weg!

mij is het toen zonder schema of wat dan ook erg goed bevallen lekker kletsen en kwijleend na elkaars knappe paardjes kijken!

vind persoonlijk moet stukje gezelligheid inzitten anders kan ik ook zelf een fotograaf bellen!

moet een leuke dag worden niet klik klik klik klik en we gaan weer na huis!

Sorry, maar als ik met Bregh een hele dag in t bos moet gaan staan wachten, gaat zij dat écht écht écht niet grappig vinden. Ik en de mensen om me heen dan dus ook echt niet. Degenen die klik klik klik en weer weg willen moeten dat kunnen imho, en degenen die willen blijven plakken ook. Niks mis mee dan toch? ;) Ik persoonlijk wil echt niet verplicht worden om een hele dag te blijven namelijk, is dat wel de planning dan haak ik bij deze al af.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:38

@Breghje: misschien dat jij dan eerst kunt (tenzij je niet vroeg wil, da's dan ook weer lastig), dan kun je blijven zolang jij en je paardje het leuk vinden :D

Oja, nog maar een keertje: ik sta bij de fotografen, maar ik ben dus 'mens met camera zonder enige fotografen-kennis gehinderd' :D Verwacht daar dus niet teveel van ;-)

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 15:08

Ochtend is voor mij prima en als rond 11 uur zou kunnen helemaal super. Het ging me er meer om dat er blijkbaar verwacht wordt dat je blijft hangen met je paard, er zijn ook paarden die daar helemaal niet geschikt voor zijn en daar heb ik er één van. :) Blijven hangen ga ik dus ook absoluut niet doen tenzij Bregh rustig zal zijn, maar dáár gaat ik maar even niet van uit. :D

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 15:12

volgens mij (maar misschien heb ik het mis, ik was er eerder nooit bij) bedoelt Eefje meer dat het vooral om gezelligheid gaat, en een beetje 'vrijheid, blijheid'. Dat betekent dan ook dat je vertrekt als je het tijd vindt met je paardje denk ik. Zal geen verplichting/verwachting zijn om lang te blijven als je daar geen zin in hebt ;-)

Oja, Bamsy, neem jij jouw paardje maar mee hoor, dan blijf ik wel met Mick 1e reserve, ik laat hem liever thuis, dan kan ik lekker lang oefenen met foto'tjes maken :D

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 15:15

Vrijheid blijheid kan ook prima met schema hoor ;)
Spreekt uit ervaring.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 15:17

Je hoeft niet blijven hangen hoor, als elke fotograaf is geweest en erzijn leuke rijfotos gemaakt kun je gewoon naar huis ;) of eerder als ze echt vervelend wordt natuurlijk.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 15:39

PrinsjeH schreef:
volgens mij (maar misschien heb ik het mis, ik was er eerder nooit bij) bedoelt Eefje meer dat het vooral om gezelligheid gaat, en een beetje 'vrijheid, blijheid'. Dat betekent dan ook dat je vertrekt als je het tijd vindt met je paardje denk ik. Zal geen verplichting/verwachting zijn om lang te blijven als je daar geen zin in hebt ;-)

Oja, Bamsy, neem jij jouw paardje maar mee hoor, dan blijf ik wel met Mick 1e reserve, ik laat hem liever thuis, dan kan ik lekker lang oefenen met foto'tjes maken :D

Als dat de bedoeling is, dan heb ik het verkeerd begrepen. :) Dan bedoelen we idd hetzelfde.

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 15:48

mij maakt het niet erg veel uit! sta er om de hoek! maar persoonlijk ga ik mee voor de gezelgiheid en mooie foto's zijn leuk mee genomen! want mss neem ik men 2 jarige wel mee

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:15

Mij lijkt een ochtend- en middaggroep wel handig!

Mariindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:25

Ik vind alles gezegend, zolang ik maar ruim optyd weet hoe wat en waar. Ik weet niet of er daar in de buurt ook water is zodat de paarden kunnen drinken? Is misschien wel handig als jullie willen dat we een langere tyd blyven :)

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:03

Bij t ossekopke is water, is niet ver van het verzamelpunt vandaan. Als we tenminste de zandvlakte op de hei als verzamelpunt nemen.

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 21:19

Maar je bent toch niet zo lang bezig dat je persee water moet hebben?

als je met de trailer komt kun je evt ook water meenemen toch?

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 23:46

ik wil ook niet echt uren met mijn pony weg zijn hoor! sta dan wel in de buurt maar heel de tijd op 1 plek zijn , dan gaat ie klieren! is het nu zo dat alle modellen gefotografeerd worden door alle fotograven of willen sommige maar een specifiek paard of pony? dat moet je ook afspreken natuurlijk!

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 08:14

Ik had een super druk paard.. zeker in een groep
hij heeft zich voorbeeldig gedragen vorig jaar.. alsie wat vervelend werd ging k een stukje rijden/wandelen.. ging prima

Mariindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 11:14

Ik kom indd met de trailer maar ry naar eva haar stal, en ga vanuit daar tevoet verder. Weten we al hoe of wat we doen, wel of geen lijstje? Ochtend en middag groep? Iedereen tegelyk? Misschien handig als er eens knopen doorgehakt worden.. Natas?

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:20

idd denk dat natas even de knopen door moet gaan hakken datum staat dan al vast maar tijden en groepen en wel of geen schema! kunnen mensen die zich er niet in kunnen vinden nog eventueel afmelden!
max aantal modellen enz. enz.

dus natas :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 13:00

Tja, datum stond al vast... en tijd was ik nog aan het bedenken. Zat zelf namelijk rond half 11/ 11 uur te denken, zodat iedereen ;sochtends tijd heeft om paard eventueel nog te doen, en de fotograven niet heel vroeg uit bed moeten misschien??
Maargoed, ze willen hier schijnbaar allemaal een schema hebben. Wat imo niet werkt, vorig jaar zonder schema gedaan, en dat werkte perfect..... Mijn paard was toen nog erg aanhankelijk aan mij, dus kroop steeds naar me toe, wilde niet stilstaan. Toen samen met fotograaf naar een plekje alleen gegaan waardoor ze het iets beter deed. Ze was erg afgeleid door de andere paarden! Marinda, er is inderdaad geen water in de buurt, wel bij ossekopje. En inderdaad Corella, ik vond dat jou paard erg rustig was, vooral zelfs toen Rocco van KG_images het bos van dichtbij wilde bekijken.

En bij deze: inschrijvingen zijn gesloten, voor Bamsy is het even kijken wat PrinsjeH doet. Heb je liever dat je Mick meeneemt, of liever camera? Misschien is het juist leuk als je Mick meeneemt, dat je ook mooie fotos van je nieuwe paardje hebt? In dit geval, kan je vriend dan niet eventueel mee om fotos te maken, of zeg ik nu iets geks?? 12 modellen vind ik voor 6 fotograven genoeg, mochten er misschien nog meer fotograven zich aanmelden, dan kunnen we altijd nog modellen van de reserve lijst pakken. Als PrinsjeH niet met Mick komt, dan mag Bamsy ze zich op de definitieve lijst zetten.

Mensen.........Ik probeer het ook alleen maar goed mogelijk te organiseren. En te kijken wat de meeste het liefst hebben. Maar ik ben ook maar een mens!

DEFINITIEVE LIJST:
Datum: 9 september
Tijd: 11:00

Fotografen:
- _Eveline
- Monnikenburg
- _Daniella
- xXutopiaXx
- PrinsjeH
- _l_amanda_l_ (o.v.b. van allerlei externe factoren)

Modellen:
- xx_Lyzet met Lyzet foto 1 foto 2
- Breghje met Breghje foto 1 foto 2
- Mariindaa met Qualita foto 1 foto 2
- __Marloes met Rambo foto
- Happyhorse met Dundee foto 1 foto 2 foto 3
- tylando met Vidar foto 1 foto 2
- oeefje0o met Tiff foto
- Blingh met Blingh
- corellaa met arko
- Charaz met Azra
- PrinsjeH met Mick (foto's profiel)
- Gipsylover met mikey (foto's profiel)

Reservelijst Modellen:
- bamsy (even aankijken wat PrinsjeH doet)

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:27

Een schema is mss wel fijn tis maar 15 min steeds en je bent er wel zeker van dat je steeda aan de beurt bent en elke fotograaf hebt gehad.. vorig jaar moest je soms op elkaar wachten.. wat imo niet vervelend was ofzo kon ik beetje rijden/wandelen om m rustig te houden.. maar goed

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:33

En hoe laat de middag groep dan? Want 12 in 1x kan niet.dan staan er steeds 6 paarden niks te doen.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:36

Ik ga overigens liever wat eerder dat ik eerder klaar ben dan juist later.
Maargoed weet niet hoe de anderen hier over denken? :)

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:56

Corellaa schreef:
Een schema is mss wel fijn tis maar 15 min steeds en je bent er wel zeker van dat je steeda aan de beurt bent en elke fotograaf hebt gehad.. vorig jaar moest je soms op elkaar wachten.. wat imo niet vervelend was ofzo kon ik beetje rijden/wandelen om m rustig te houden.. maar goed

vond dit er juist erg gezellig aan idd! elkaars pracht bewonderen elkaar een beetaje leren kennen enzo