Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loulou schreef:hier de afmeldingen van modellen, die ik tot nu toe in het topic terug kon vinden.lovecortana schreef:Modellen:
1. Silke | VisibreTeam | Welsh | ovb vervoer | foto 1 afgemeld
2. Rogan | Blingh | Tinker | foto 1
3. Sensational Roxy | Destinietje | Paint | foto 1 | foto 2
4. Modesta | Robijntjah | Andalusier | foto 1 | foto 2 afgemeld
5. Ragazzio | Ayleen_R | Welsh NWR | foto 1 | foto 2 | foto 3 afgemeld
6. Cortana | lovecortana | Pre x Appaloosa | foto 1 | foto 2 | foto 3
7. Precious Present | fabske | Appaloosa | foto 1 | foto 2 | foto 3
8. Ahearn | Skysari | Tinker | foto 1 | foto 2
9. Rico | Loonew | Fell pony | foto 1 | foto 2 | foto 3 | foto 4 | foto 5 | foto 6
10. KWPN'er | pol013 | foto 1 | foto 2Citaat:Reservelijst modellen.
1. Queelens twijfelt om af te melden ivm dazen
2. Anne afgemeld
3. Oakland
4. Connor
5. Loulou
6. Star
7. Michelle met Porsche http://imageshack.us/photo/my-images/217/dscn1843n.jpg/
Mijn zus zou het ook wel leuk vinden om mee te gaan met haar pony: Porsche. Dus ik heb haar er maar ondergeschreven bij reserve modellen! We zien wel of er wat mensen afvallen
fotografen die af hebben gemeld:
Blanket
missfcdb
Marjoow
Bagheera_206 schreef:Desiree_1993 schreef:Killyenn en ik zijn vanavond terug gekomen van 2 weken vakantie. Ik ga allen over 2 dagen weer weg dus erg druk. Ik probeer morgen te kijken.
Kom jij dan 10 augustus nog wel naar mijn workshop Adobe Lightroom?Of ben je dan nog weg?
Queelens schreef:Weet iemand hoe het zit met de steekdieren in de LDD?
Ik zou zo graag willen komen maar wil niet dadelijk mn paard weer bont en blauw hebben
skysari schreef:Mensen ik hoop erbij aanwezig te kunnen zijn... echter mijn leven is een behoorlijke puinhoop geworden momenteel en ik weet nog steeds niet of het veilig is voor mij om jullie kant op te komen aangezien plaats en datum bekend is. Weet niet of er meegelezen word denk het niet... Maar kans is aanwezig dat dan de situatie zo enorm geëscaleerd is dat het niet verstandig is om daar naar toe te komen.... Voel me zo enorm dubbel hiermee... Wil zo graag naar de shoot en mooie foto's van mij en me paardje omdat we allebij zo veranderd zijn... Voor mensen die willen weten wat er is gebeurd heb een topic geopend om mijn verhaal in kwijt te kunnen.