Ik weet niet hoeveel honden er op reserve stonden? Volgens mij hadden er nadat de stemronde was wel weer meer mensen aangegeven dat ze ook mee zou willen met hond, misschien die een berichtje sturen?
amy_leftover
Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-12 09:49
Modellen zullen er inderdaad nog wel te vinden zijn, maar als er zich nog meer fotografen af gaan melden, wordt het wel wat moeilijk vrees ik
Misschien een pb'tje doen naar alle geinteresseerden met de vraag of ze nog steeds kunnen?
Ik denk dat ik me helaas ook moet gaan afmelden voor deze meeting. Heb nogal veel drukte de komende tijd en kan niet beloven dat ik zomaar een hele middag tijd heb voor een fotomeeting. Ik maak dan vast iemand anders weer blij, aangezien er een modellen plekje vrij komt.
ik reageer trouwens niet zoveel maar ben erg druk de laatste tijd en heb er nu een kleine poedelpup bij dus nog drukker ff. ik kijk wel even elke keer dus houd het wel in de gaten.
Chantal, zouden Chief en ik in de ochtendgroep kunnen? Zit op m'n telefoon te bokken en weet zo niet meer wie er uitgevallen waren en in welke groep hun zaten?
amy_leftover
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-12 13:01
Barka zat volgens mij in de ochtendgroep Moet sowieso weer een nieuw schema maken, nu er een aantal fotografen en modellen zijn afgehaakt. Zal ook even een pb rondsturen naar de mensen die zich nog niet weer hebben gemeld in het topic. Dan kan ik inventariseren wie er nu nog wel en wie er nu niet meer komen.
Ik moet me ook helaas afmelden. De plannen voor dat weekend.zijn gewijzigd. Sorry maar ik zag dat er nog liefhebbers waren qls reserve model gelukkig.
amy_leftover
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-12 15:50
Om even duidelijk te krijgen wie er nu nog wel en niet mee kunnen, heb ik even het topic doorgespit en degenen die hebben aangegeven niet mee te kunnen van de lijst gehaald. Uiteindelijk blijft er dan het volgende over aan fotografen en modellen, waarvan ik van een deel nog niets heb gehoord. Deze mensen stuur ik vandaag een pb met de vraag om even te laten weten of ze wel of niet mee kunnen. Op dit moment hebben slechts 2 fotografen aangegeven wél te komen. Mochten de anderen afhaken, wordt het uiteraard wel erg moeilijk om de meeting doorgang te laten vinden.
Verder zal ik nog even een aantal mensen benaderen die ergens in het topic hebben aangegeven wel interesse te hebben, maar toen zat het in principe al vol. Wie weet zijn er onder die mensen nog wat modellen/fotografen te vinden.
Dan heb ik nog 2 uur om Cas beweging te geven en naar huis te rijden.. Wordt wel krap dan.. Plus dat er nu niemand meer met me mee rijdt (geloof ik?) en ik niet weet of ik het dan wel red met de benzinekosten, aangezien die torenhoog zijn op dit moment
amy_leftover
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-12 16:07
In principe kun je uit gaan van 12.30 uur. Vanaf dat moment is er nog ruimte voor de honden om eventueel vrij te spelen en fotografen die het leuk vinden kunnen dan nog wat plaatjes schieten. Mocht je het toch te krap vinden qua tijd (en de benzinekosten niet te vergeten natuurlijk) dan snap ik het ook best als je er toch van af ziet. Het is alleen wel handig om snel duidelijk te krijgen wie er wel aanwezig kunnen zijn en of dat voldoende is om de meeting doorgang te laten vinden. (Tenzij fotografen en modellen het natuurlijk prima vinden dat er 2 fotografen en een paar modellen overblijven)
Ik zou uit komen op 44 euro voor de benzine (volgens ANWB routeplanner), en dat dan alleen voor mezelf zeg maar, met niemand gedeeld.. Vind ik wel een beetje veel, krijg verder voor de foto's natuurlijk ook niet betaald.. Als Claudia nog mee was gegaan hadden we de kosten kunnen delen, maar dit vind ik een beetje too much..
amy_leftover
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-12 16:24
Begrijpelijk, de afstand is voor jou ook wel erg groot natuurlijk. Ik kan jou dus ook definitief van de lijst halen?
het klinkt misschien een beetje stom, maar ik vind het wel belangrijk om nu duidelijk te krijgen of het nog zin heeft om de meeting door te laten gaan. Ook zo banketstaaf als ik vrijdag de boel alsnog af moet blazen. Uiteraard vind ik het jammer dat je af haakt, maar ik begrijp het helemaal
Misschien een idee om het te verplaatsen als er nog meer mensen niet meer kunnen, hoef je het niet meteen helemaal af te blazen.. Maar voor zondag pass ik inderdaad, sorry