Fotografenmeeting Soesterduinen 2 juni

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_mieke88

Re: Fotografenmeeting Soesterduinen 2 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 08:35

binnen :D heb ook al geantwoord :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 08:56

ik ook :j

don110

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 17:37

Kan ik me nog aanmelden? denk t niet he? :$

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 17:39

niet geschoten..

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 19:43

Reservelijst :D

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-12 13:51

don110 schreef:
Kan ik me nog aanmelden? denk t niet he? :$

Je kan even PBen voor de reservelijst inderdaad :)

Tevens zijn prikpaaltjes en lint geregeld voor 1 paddock. Nu weet ik niet hoeveel paarden er los kunnen, sowieso Whally Walova.
Bubbles kan sowieso niet los en de shetters ook niet. Is 1 paddockje genoeg dat deze om de beurt wordt gebruikt of zijn er meer nodig? Dan ga ik op zoek naar meer prikpaaltjes en lint :)

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 13:59

Eelkje kan ook los :D

Ik zal eens kijken of de boer waar mijn paard staat wat heeft maar ik ben bang dat dit een nee word.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 14:00

Misschien kan ik op stal wel wat regelen, Eigenaar heeft zoveel lint en prikpaaltjes.
Ik moet wel de zekerheid hebben dat ik met hetzelfde aantal paaltjes en lint weer naar huis ga, die allemaal nog heel zijn!

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 14:24

Tsja wij hebben heeeel veel lint en paaltjes, maar ik kom met de trein.
Zie mezelf al met alle paaltjes en lint in de trein zitten en over het station zeulen :')

_Rianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 19:49

vandaag met whally weer trailer geoefend en hij stond er zo in !

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 19:52

Jaron blijft thuis wel tussen de paaltjes met lint, ik wilde hem ook proberen los te gooien.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 09:32

Ik ga zaterdag met de trailer naar het bos (zou eerst naar soetserduinen gaan maar om te oefenen nog veel te veel gedoe :P ). Even oefenen of ik het nog kan. Ik ben zo zenuwachtig heb al heel lang niet meer met de trailer gereden. Ben als de dood dat ik moet draaien met men paard in de trailer :P Daarom ga ik gewoon zaterdag oefenen en een week voor de meeting ook. Dan weet ik zeker dat het op 2 juni goed gaat komen.

Ik heb 16 en 30 mei wedstrijden en dan ben ik hopelijk wat zekerder :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 09:36

komt best goed annemieke, anders gewoon zorgen dat je op tijd bent, zodat je de auto gedraaid klaar kan zetten.
En anders mensen genoeg die eventjes de trailer willen keren voor je hoor.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 09:37

Komt goed! Ik ga van te voren ook even oefenen, Jut en Juul zijn nog nooit in de trailer geweest :P

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 09:45

Het in de trailer gaat allemaal prima. Toen ik mijn bewijs net had (half jaartje terug) was ik wat zekerder. Ben ik 4x zelf ergens heen geweest zelf in en uit laden dat gaat ook allemaal prima en het vooruit rijden ook (ga echt als extreem oud omaatje de weg op) Alleen de laatste keer toen reed ik heel langzaam ( 40 waar je 60 mocht) gaat er iemand vollop op de rem en zelf met die afstand die ik had moest ik ook keihard op de rem en toen voelde ik Eelkje zo schuiven echt een naar gevoel. Toen ik de trailer open deed stond ze helemaal scheef. ik haar rechtgezet en mijn reis hervat. En toen met uitladen draaide ze zich om in een te krappe trailer (ik was echt bang dat ze de trailer molde ze draaide zo raar) tja en toen ben ik eigelijk verpest. Doordat er zoveel fout was gegaan :S
Dus ik moet gewoon even dit rustig weer oppakken. Ik ga zaterdag eerst rijden zonder mijn Juweeltje erin (ga echt dood als haar wat overkomt :P ) En daarna pas met me lieffie er in. Daarna gaan we in colonne met zen tweetjes mega zachtjes rijden.
Ik zei tegen mijn vriendin, onze paarden zijn allebei een miljoen waard dus we moeten wel zachtjes rijden 2 miljoen is heel veel geld :P <<)

En voor de meeting ga ik ook nog oefenen :D

Komt wel goed. Als ik alles rustig doe en niets aantrek van vervelende mensen die toeteren en inhalen :') enzo dan komt dat helemaal goed :D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 09:55

Gewoon wat vaker oefenen, ook met paard laden en een stukje door de polder rijden. kan nooit kwaad.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 09:59

:) ga ik ook doen :)

Heb er echt zin in, vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en natuurlijk ook foto's van mijn knapperd <3

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 10:12

jeej *\o/* ik ook.
Wij zijn het laden ook aan het oefenen, gaat aardig! en met een beetje geluk hoef ik niet onder het zadel erheen, want dan is hij niet zo mooi meer.

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 00:12

Inmiddels is er 1 model afgevallen, dat is Khareem van Khareem2004.
Morgen zal ik de 1e op de reservelijst een PB sturen :)

Ik mag ook nog flink gaan oefenen met trailerladen.
Bubs was altijd heel makkelijk tot ze met een zeer been op de trailer moest.. Sindsdien moest ze alleen maar op de trailer voor vervelende dingen. Bezoeken aan de DA en aan de kliniek. Denk dat ze de trailer nu linkt aan "als ik weg ga dan gaan ze me pijn doen" (als een paard zo ver kan denken :+ ) want ze wil er echt niet meer op :n Terwijl mevrouw normaal zonder aarzelen de trailer op liep.

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 00:45

@Jinte: DAt verband kunnen ze idd leggen hoor.
Marny was nooit wild van de trailer maar vond het niet zo heel erg. Totdat we lessen gingen nemen (met de trailer daarheen) en die lessen waren verschrikkelijk, trappen, trekken, frustratie, huilen aan het eind (om maar een beeld te schetsen :') ) en Marny ging van een wel redelijk te laden pony naar een pony die er écht niet meer in wilde, het duurde steeds langer, steeds meer poespas erbij om dat dier erop te krijgen... Toen ben ik ergens anders gaan lessen op de AdB methode en dat was héérlijk, lesgeefster was top, Marny liep steeds soepeler én... Ze liep met plezier de trailer weer op want we gingen naar les! En dat gaf haar een lekker gevoel! :D
En ik merk het met meerdere paarden :).

@Anne_mieke88: Het terrein is groot genoeg om rond te kunnen rijden en om evt zo aan te komen dat je met de neus van je auto naar voren staat.
En scheef op de trailer? Met de nek gebogen klem? Of gewoon neus rechts en kont links in de trailer?
Want dat laatste is normaal, bijna elk paard gaat scheef staan in de trailer, hebben ze beter evenwicht :).

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 08:59

Lees dat ik ook weer opschuif op de reservelijst. Ben nu nr 1 :D Fijn om te horen dat je goed kunt parkeren met de trailer. Nu nog hopen dat ik mee mag :j

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 09:11

@Mariska, Wat jammer dat het mooie arabiertje niet meer mee gaat. Maar gelukkig nog zoveel mooie paardjes :)

@Succubi uhm ze stond zegmaar met haar ene voorbeen helemaal naar voren en andere helemaal naar achteren en haar achterbenen stonden halverwege haar buik. Zag er naar uit net of ze elk moment om kon vallen. Maar ik heb haar hierna weer recht gezet :)

@Birmaarntje je hebt wel een hele mooierd hoor :)

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 09:27

@Anne_mieke88: Dank je en het is ook nog een lieverd ook :)

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 09:34

Jammer dat je alstar niet meer hebt, die heeft echt super manen.....Maar manchester is ook een lekker dropje <3 *\o/*

Even tijd om Eelkje te spammen, dit was ze gisteren op de wasplaats: (Haar staart heb ik omhoog gehaald dmv een knoop dus ja haar staart kan je missen :P )

Afbeelding

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 09:39

Ohh leukerd!