Hier ook druk bezig met de foto's Ik doe ze per model dus kan niet iedereen al een voorproefje geven, maar zal af en toe wat plaatsen als ik weer wat af heb.
Wat een verrassing om al zoveel mooie foto's te zien Wauw...
Ik heb ook nog wat telefoon foto's Zal ik die ook maar even plaatsen ? Het zijn er maar een paar, maar van een " sublieme foto-kwantiteit" hi hi hi Zeker als er al zoveel prachtige foto's zijn geplaatst hi hi hi
Oh gaaaaf! Ik dacht ik zie mijn paard er niet tussen staan, maar dat komt omdat hij Nero heet en niet Reno Maar echt super mooi, ben er heel blij mee, dankjewel!
Ik vroeg mij al af of iemand nog een foto had gemaakt van toen hij ervan door ging, maar ja dus Haha achteraf kan ik er om lachen
Ben al een eind op weg met de foto's . Plaats straks even een voorproefje
M_aris
Geplaatst: 02-05-18 17:29
Ook van mij alvast een voorproefje met de bokt upload
Suzie & Wendy
Witte
Flora
Nero
_l_amanda_l_
Geplaatst: 02-05-18 18:24
nadine_yvana schreef:
Oh gaaaaf! Ik dacht ik zie mijn paard er niet tussen staan, maar dat komt omdat hij Nero heet en niet Reno Maar echt super mooi, ben er heel blij mee, dankjewel!
Och, ik zie het nu ook, op mijn namenlijstje heet hij wel gewoon Nero, excuus
SergeantRoos
Geplaatst: 02-05-18 21:31
Ik heb inmiddels van de eerste 4 modellen (Arenso, Brecca, Cujo, Misty) de foto's af, dus die gaan zo op de mail! En dan morgen weer verder met de rest
ricojoreen
Geplaatst: 02-05-18 21:42
Heyhoi, ik heb inmiddels de link naar de foto's gemaild naar iedereen De rest heeft trouwens ook mooie fotos gemaakt Groetjes Kimberley