Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Essie73 schreef:Net schema, maar begrijp ik nu goed dat we 15 min hebben om portretfotos te maken van 5 paarden?
Vind ik persoonlijk erg krap.
Essie73 schreef:Per model ja...maar nu is het 15 (a 20 min) voor alle paarden... toch?
celinetsjil schreef:Essie73 schreef:Per model ja...maar nu is het 15 (a 20 min) voor alle paarden... toch?
Nee het is 15min per model
Zie nu dat het er beetje raar staat maar groep 1 begint met Misty dan Nash en de andere groepen met weer andere modellen en dan ruilen we om de 15 min
Op volgorde van de modellen
Ik met star heb dus als eerste groep 2 dan 3 dan 4 etc
celinetsjil schreef:Essie73 schreef:Per model ja...maar nu is het 15 (a 20 min) voor alle paarden... toch?
Nee het is 15min per model
Zie nu dat het er beetje raar staat maar groep 1 begint met Misty dan Nash en de andere groepen met weer andere modellen en dan ruilen we om de 15 min
Op volgorde van de modellen
Ik met star heb dus als eerste groep 2 dan 3 dan 4 etc
Ik zie het nog niet...Maar het zal 13 mei vast duidelijk worden
AylaB schreef:Maar wat ik er nu van begrijp is dat de mensen die zich al eerder hadden opgegeven voor hun hafje als model niet worden gebruikt als reserve..? Vind ik wel jammer want die (oa mijn verzorghafje) hadden zich al eerder opgegeven maar worden wel vervangen voor mensen die zich later opgaven?
AylaB schreef:Maar wat ik er nu van begrijp is dat de mensen die zich al eerder hadden opgegeven voor hun hafje als model niet worden gebruikt als reserve..? Vind ik wel jammer want die (oa mijn verzorghafje) hadden zich al eerder opgegeven maar worden wel vervangen voor mensen die zich later opgaven?
Shiloh schreef:Ik wil me niet direct opgeven als reserve fotograaf, omdat ik het lastig vind zo ver van te voren te bepalen of ik op dat moment de energie en tijd heb. Maar de ervaring leert dat er last minute nog wel eens fotografen te kort komen door afzeggingen.
Mochten jullie tegen die tijd fotografen te kort komen, heb ik wellicht interesse!
Ik heb niet echt een website, maar hier is wel wat van mijn werk te vinden: https://www.behance.net/user/?username=ingridphotos
eliane000 schreef:leuke modellen!
Ik las enkele berichter terug wat de voorkeur is qua haren en kleding van iedereen =D
Ik vind het zelf altijd mooi zo natuur puur
manen los, met een leuk jurkje/jurk
maar de keuze blijft natuurlijk bij de eigenaren
(ik fotografeer het paard ook samen met de eigenaar, knuffelfoto's)
Tot dan !