Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TequilaRos schreef:Alle portret foto's van de middag staan ook online. Alles is te vinden via: http://www.nhphoto.nl/?page_id=865
[ Afbeelding ]
Pepper
[ Afbeelding ]
en meisje Donja
Vanmiddag ga ik nog even met de waterfoto's bezig, maar moet ook werken. Weet dus niet of ik alles af krijg vandaag.....bedankt voor jullie geduld allemaal.
_l_amanda_l_ schreef:Peelie schreef:Oohh Amanda!!! Jij hebt Nash zijn "maar ik ben ook heel liehhieefff" blik op de foto kunnen zetten!!!![]()
![]()
[ [url=m/ORPTXQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze bedoel ik![]()
![]()
Maar dat is hij toch ook?
BvanhetB schreef:Ok mensen, ik ben druk voor jullie aan het werk. Had ook nog even een workshop bruidsfotografie tussendoor, dus allemaal nieuwe ideeën voor het nabewerken van de foto's opgedaan. Don't you worry, er komen snel voorproefjes aan
![]()
Excuses voor het lange wachten, ik doe mijn best op de foto's zodat het wachten het waard is![]()
Zou iedereen van de modellen jullie mailadres aan mij willen pb'en? Dan stuur ik de foto's per email naar jullie toe. Uiteraard komen ze ook hier in het topic en op mijn website/facebook, maar dan ben ik er zeker van dat er geen kwaliteitsverlies in de foto's zit die jullie krijgen.
Verder van iedereen al prachtige foto's gezien! Leuk hoor!