Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Murosch schreef:Poeh, ik vind dit zo ontzettend balen, maar het is geen optie voor mij om erbij te zijn helaas. Ik moet geopereerd worden aan de hernia en dat gaat waarschijnlijk ergens in mei gebeuren gezien de wachtlijst. Als Havelte nou in de buurt was dan had ik het nog kunnen proberen, maar het is wel anderhalf uur rijden en laat autorijden nu net een houding zijn die ontzettend pijnlijk is voor mij nu. De chirurg heeft me dit dan ook afgeraden en daarom moet ik deze meeting laten gaan. Ik hoop ontzettend dat er later nog eens een meeting met een dergelijk thema komt, want ik had hier echt veel zin in. Ik wens jullie een hele gave dag en zie de resultaten hier graag tegemoet. Sorry dat ik het moet laten afweten, is niet mijn stijl normaliter.
Citaat:Modellen:
1. Roosje
2. Mercurydream
3. Yke_Lover
4. Nadia89
5. Andola
6. Bellehorses
7. berdien85
8.. ?? (ik heb Castamickey een pb gestuurd maar nog geen reactie. Ik wacht nog een dag. Ladykantje kan jij wel?)
Reserve:
* Castamickey
* Ladykantje
* Bamii
* Qimm
Citaat:Fotografen:
1. tenno7
2. Colaaa
3. magda_90
4. Cynn
5. Kimberley23
6. _Juudith
7. SCC
8. Misstoseland
9. _l_amanda_l_
10. S_in_Balance een pb gestuurd
Bamii schreef:Hoe zit het nu met de (reserve)modellen? Wat mij betreft mag kim voor mij, ik heb al hele gave fotos met zo'n thema, dan mag zij wel eerst
magda_90 schreef:berdien85 schreef:Zullen we een lijstje maken (onder voorbehoud van data)?
Fotograaf:
* Naam: Claudia - Boktnaam: Murosch
* Naam: Käthe - Boktnaam: Colaaa
* Naam: Magda - Boktnaam: magda_90
Altijd leuk!![]()
Beetje onder voorbehoud van wanneer we een huis toegewezen krijgen (woningbouw duurt lang!).