Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fredt schreef:Aangezien het voor mij best een stuk rijden is naar Noordwijk, wil ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken om ook even lekker een stukje het strand over te rijden. Wanneer wij terug naar de trailer gaan zal ik haar dus zadelen. Is er iemand die het leuk vind om (tussen de andere groepen door uiteraard) daar ook nog wat plaatjes van te schieten? Zo niet, dan hou ik verder geen rekening met kleding/dekje etc..
Patrss_ schreef:Eerder én later lukt mij helaas niet! Ik begrijp je besluit hoor! Maar dan kan je beter eerst kijken of je nog een reserve kan meenemen ipv ik.. Mocht dat niet lukken kan ik wel even aansluiten. Laat maar weten!
mvdbijl schreef:Vraagje maar er zijn nu weinig fotografen aanwezig als ik het zo zie?
Misschien een oproepje plaatsen hier en op FB?
mvdbijl schreef:Doe dat even en anders kan je me zaterdag altijd even pb sturen of app dan neem ik hem wel mee..
LoveUggs schreef:Ik stuur het topic even door naar de eigenaresse van mijn bijrijdpaard.
Ik kan niks zeggen/garanderen/ beloven of ze dit ziet zitten want het is best een eindje rijden en hij is er nog niet zo lang maar het is het proberen waard.
Ik heb me eerder afgemeld voor deze meeting (als fotograaf) omdat ik niet kon de 19e en de 26e wat anders zou gaan doen maar dit is allemaal heel anders gelopen..
Mocht ze dit wel graag willen doen, heb je er dan bezwaar tegen als ik mijn camera mee neem TS?
Edit: ze leest het straks even door.
AvBreukelen schreef:Als je niemand verder kan vinden mag je mij ook vroeger op de dag zetten. De auto is 's-ochtends niet meer nodig, dus het tijdstip maakt voor mij niet meer uit