Dat waren alle foto's vanuit mijn kant.Foto's mogen van mijn op sociaal media gezet worden en een like naar mijn facebookpagina zou leuk zijn .Wil je eventueel iets nabestellen? Dan kan je me altijd een pbtje sturen.
Zitten echt prachtige foto's tussen Veronique!! Alleen het laatste album doet het niet als je op het linkje klikt?
Zo deze twee foto's zijn ook klaar, op naar de volgende kindjes en diertjes!(Bij mij duurt het wat langer haha maar dat hadden jullie vast wel door )
Bij mij duurt het even, maar ga er nu eindelijk mee bezig! De foto's van Myko zijn nu aan het uploaden
Mijne komen ook zo snel mogelijk hoor! Nogal heftig weekje achter de rug gehad, verzorgpaard dat verkocht is...
Mooie foto's Sanne!! Dank je (ook namens Gelt voor de foto's van Chica)Dat vond ik vroeger ook het meest vervelende toen ik paarden verzorgde.. je wist nooit zeker of ze bleven.. Sterkte ermee!
Ik mag toch aannemen dat alle foto's inmiddels wel geleverd zijn door de fotografen? Een maand wachten is wel erg lang..