Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
darkadia schreef:Ik had hem ook ingevuld dacht ik. Kunnen best veel niet dan die dag, wat is de reden dat deze datum uiteindelijk is gekozen? Er waren dacht ik andere data waarop meer mensen konden? (Kan t niet inzien ben m'n datumprikker mail kwijt)
geerte schreef:Ik heb voor deze datum gekozen omdat hierop de meeste mensen konden. Ik vond het moeilijk om te kijken wie ik zwaarder moest laten wegen dan de ander omdat er ook mensen bij zijn gekomen die ook helemaal aan het begin van het topic erbij waren, maar die om andere dingen hebben afgezegd. Ik had ook een datum gekozen als daar de meeste konden maar ik zelf niet kan omdat het niet mijn meeting is. Dus ik wil gewoon niemand voor trekken of zijn stem zwaarder laten wegen. Natuurlijk is het jammer dat er nu mensen niet kunnen die eerst wel konden, maar dat is volgens mij niet tegen te gaan.
Excuses als ik het verkeerd doe, ik doe ook maar mijn best. Als later blijkt dat ik het ook niet goed aankan, tijdgebrek of dat er gewoon te veel dingen fout gaan. Geef dit dan aan, dan kan misschien iemand anders het weer overnemen.
geerte schreef:De eigenaren van de modellen vraag ik om zelf een 1 foto in het bestand te zetten.
https://docs.google.com/document/d/1Mh2 ... sp=sharing
Als ik merk dat iemand expres foto's van andere verwijderd of veranderd, wordt deze niet meer verwacht op de fotomeeting.