Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DShots schreef:Nee heb niks meer gehoord, dus ga er ook niet meer achter aan. Heb mijn best gedaan.
meeting gaat niet door!
DShots schreef:Ik heb gevraagd aan je of half 10 prima was, heb daar geen antwoord op gekregen? Dus lijkt mij dat het dan niet goed is. Het is vanaf het begin al niet goed en nu krijg ik letterlijk van alles de schuld.
Ik word eerst aangevallen omdat ik niet 9 uur op de locatie aanwezig kan zijn, daarna krijg ik op mijn kop over andere dingen. Ik heb aantal keer gevraagd voor stemmen en alleen jennifer heeft gestemd.
Zegt voor mij ook alweer genoeg dat er mensen zin hebben in de meeting, daarna vroeg Rosanne wat en wie geeft er antwoord. Helemaal niemand?
Ja na dat ik het berichtje heb gequote omdat ik boos was dat er niemand even reageert omdat er wat gevraagd wordt.
Ik had zin in de meeting omdat het thuis niet goed gaat en lichamelijk niet goed gaat. Dus dit is voor mij een uitje eigenlijk!
Fizz schreef:Ik had me nog niet opgegeven, maar Lunteren is voor mij dichtbij en ik zou het ook erg leuk vinden om mee te gaan als fotograaf! Al zijn er maar 2 of 3 modellen dan nog is het erg leuk! Zijn er nog meer fotografen?
Tinkermuts schreef:Daar ik meerdere malen gevraagd heb of het doorgaat omdat ik voor deze shoot een keuring liet schieten en daar geen respons op kreeg heb ik andere afspraken gemaakt voor zondag. Dus dax kan vd lijst af. Vind het heel jammer hoe er met de mensen omgegaan word die helemaal buiten het gekissebis stonden. En erg jammer dat dax dus hierdoor ook niet naar de keuring kan.