[p] De bokt fotografen gaan Lunteren onveilig maken /31 Juli

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xmichxrocky

Re: [p] De bokt fotografen gaan Lunteren onveilig maken /31 Juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 11:14

Ik ben ook gewoon nog van de partij als het doorgaat!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 11:24

Nou ja wat ik gewoon niet zo leuk vind is dat de mensen die niet meegedaan hebben aan het gekissebis nu ook zo behandeld worden. Vind ik echt vreemd. Ben me van geen kwaad bewust. Heb me op de vlakte gehouden en netjes de dag vrij gehouden en alleen gevraagd of het nog doorging omdat ik anders naar de keuring zou gaan.

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 11:59

Ik wil ook wel als fotograaf als dat mag en kan :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 12:24

DShots schreef:
Nee heb niks meer gehoord, dus ga er ook niet meer achter aan. Heb mijn best gedaan.

meeting gaat niet door!

Serieus? Ga je echt zo doen?

Ik heb verdorie een aantal keer aangeboden je op te halen in Amsterdam of Amersfoort. En je kwam er mee dat je naar Amersfoort kon komen. Prima dan kon je mee rijden. En nu ga je zo doen. Demi zou echt iets aan je houding gaan doen. Ik had je ook mmakkelijk kunnen laten vallen.

Ik wil al niet eens meer naar de meeting als het zo moet. Jammer voor de modellen maar het is niet anders.

Ik meld mij bij deze officieel af als fotograaf.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-16 12:58

Ik heb gevraagd aan je of half 10 prima was, heb daar geen antwoord op gekregen? Dus lijkt mij dat het dan niet goed is. Het is vanaf het begin al niet goed en nu krijg ik letterlijk van alles de schuld.

Ik word eerst aangevallen omdat ik niet 9 uur op de locatie aanwezig kan zijn, daarna krijg ik op mijn kop over andere dingen. Ik heb aantal keer gevraagd voor stemmen en alleen jennifer heeft gestemd.
Zegt voor mij ook alweer genoeg dat er mensen zin hebben in de meeting, daarna vroeg Rosanne wat en wie geeft er antwoord. Helemaal niemand?
Ja na dat ik het berichtje heb gequote omdat ik boos was dat er niemand even reageert omdat er wat gevraagd wordt.

Ik had zin in de meeting omdat het thuis niet goed gaat en lichamelijk niet goed gaat. Dus dit is voor mij een uitje eigenlijk! ;)

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 17:42

Ik vind het jammer dat het allemaal zo loopt.. Ik had er echt veel zin in!
Ik heb me dan ook stil gehouden puur omdat ik me niet wil mengen in al dat gezeur.. Een meeting is iets waar iedereen voor zijn plezier en lol heen gaat waarom moet er dan zo' drama gemaakt worden over alles en moet dit alles 10 keer herhaald worden?

Kan ik er nu van uit gaan dat het niet door gaat? of gaat het nu wel door? ik ben de weg even kwijt.... Maar zou het wel graag vandaag of morgen horen.

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 18:58

Ik ga er van uit dat t dus niet door gaat? Wel jammer, had er tijd voor vrij gehouden.

Sanniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:04

Dat heb ik ook een beetje... ik zou heel graag willen dat het door gaat. Mocht er toch gezegt worden we doen het niet kunnen we dan niet met het groepje wat wel wil het door laten gaan?

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 10:38

DShots schreef:
Ik heb gevraagd aan je of half 10 prima was, heb daar geen antwoord op gekregen? Dus lijkt mij dat het dan niet goed is. Het is vanaf het begin al niet goed en nu krijg ik letterlijk van alles de schuld.

Ik word eerst aangevallen omdat ik niet 9 uur op de locatie aanwezig kan zijn, daarna krijg ik op mijn kop over andere dingen. Ik heb aantal keer gevraagd voor stemmen en alleen jennifer heeft gestemd.
Zegt voor mij ook alweer genoeg dat er mensen zin hebben in de meeting, daarna vroeg Rosanne wat en wie geeft er antwoord. Helemaal niemand?
Ja na dat ik het berichtje heb gequote omdat ik boos was dat er niemand even reageert omdat er wat gevraagd wordt.

Ik had zin in de meeting omdat het thuis niet goed gaat en lichamelijk niet goed gaat. Dus dit is voor mij een uitje eigenlijk! ;)

Je krijgt niet van alles de schuld. Daar heeft iedereen aan mee gedragen. De gene die niet hebben gestemd en dat soort dingen. Daar ben ik zelf ook schuldig aan

De dingen die je er nu weer bij haalt snap ik niet waarom je het er bij haalt want daar heb ik het helemaal niet over. Ik heb het puur over je houding tegen over mij. Ondanks dat ik niet in de groepsapp zit krijg ik toch dingen mee ;) waardoor het mij al tegen staat.

Nu heb ik voor mijzelf gewoon besloten om niet mee te gaan puur omdat ik weet dat de sfeer vanuit mijn kant naar jou toe niet best gaat worden. :)

Sanniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 23:34

Iemand die nog graag iets wil plannen volgende week zondag? Anders ga ik wat anders plannen. Maar zou het leuk vinden als we nog wel iets plannen maargoed als verder niemand interesse heeft houd het op ;) haha

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 23:54

Heb het topic een beetje doorgelezen..jammer dat het zo gaat..
Wat ik aan kan bieden is dat ik ook meega als fotografe en dat je met mij meerijd Demi, delen we de benzinekosten en kunnen we met oog op eventueel warm weer gewoon vroeg beginnen.

Met een schone lei beginnen en er een gezellige dag van maken :)

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 17:09

zijn er nog mensen die wel gaan deze dag of heeft iedereen zoiets van neujh? Het is voor mij best een eindje rijden, maar mochten er nog wel een aantal zijn die gaan wil ik ook nog wel komen

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 19:15

Ik wil nog wel komen, maar weet niet wat de rest doet.

Fizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 19:30

Ik had me nog niet opgegeven, maar Lunteren is voor mij dichtbij en ik zou het ook erg leuk vinden om mee te gaan als fotograaf! Al zijn er maar 2 of 3 modellen dan nog is het erg leuk! Zijn er nog meer fotografen?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 22:20

Fizz schreef:
Ik had me nog niet opgegeven, maar Lunteren is voor mij dichtbij en ik zou het ook erg leuk vinden om mee te gaan als fotograaf! Al zijn er maar 2 of 3 modellen dan nog is het erg leuk! Zijn er nog meer fotografen?

Heel eventueel heb ik ook wel interesse.. Heb net een nieuwe set en wil het graag even een beetje warmlopen := Ik heb de laatste paar pagina's een beetje doorgelezen, maar het is me niet heel duidelijk wat de verhouding fotografen/modellen nu nog is.
Maar mochten jullie gaan en nog een fotograaf nodig hebben, dan ben ik beschikbaar.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 06:04

Daar ik meerdere malen gevraagd heb of het doorgaat omdat ik voor deze shoot een keuring liet schieten en daar geen respons op kreeg heb ik andere afspraken gemaakt voor zondag. Dus dax kan vd lijst af. Vind het heel jammer hoe er met de mensen omgegaan word die helemaal buiten het gekissebis stonden. En erg jammer dat dax dus hierdoor ook niet naar de keuring kan.

Ennasil92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 06:21

Tinkermuts schreef:
Daar ik meerdere malen gevraagd heb of het doorgaat omdat ik voor deze shoot een keuring liet schieten en daar geen respons op kreeg heb ik andere afspraken gemaakt voor zondag. Dus dax kan vd lijst af. Vind het heel jammer hoe er met de mensen omgegaan word die helemaal buiten het gekissebis stonden. En erg jammer dat dax dus hierdoor ook niet naar de keuring kan.

als het de keuring van de ics is kan je nu ook nog contact opnemen, ze zijn vaak vrij makkelijk en je kan er over het algemeen nog lastminute inschrijven ;) (had ik laatst nog nagevraagd ivm dat Misha volgend jaar met veulen zit en ik pas last minute wil beslissen over wanneer ze beide genoeg zijn aangesterkt)

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 06:24

Dat klopt, kom al heel veel jaar op de keuringen met m'n cobs maar kan op z.on korte termijn geen vervoer. Wasdag, en hulp meer regelen. Komt bij mij meer als alleen de opgave ervoor kijken.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 16:07

Jammer, maar heel begrijpelijk :j

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 18:11

Ik ga er van uit dat deze meeting niets meer word en heb deze meeting dus ook uit m'n agenda geschrapt

Sanniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 08:02

Oke nou er zijj wat reacties geweest...
Wie wil er nog mee? Dan kunnen we toch met elkaar kijken of we er nog wat leuks van kunnen maken?

Fizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 08:42

Ja misschien als iedereen die mee wil dit bericht even Quote dan hebben we een overzicht?

Fotografen:
Fizz | Fenna | kan hele dag

Modellen:

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 08:44

Ja misschien als iedereen die mee wil dit bericht even Quote dan hebben we een overzicht?

Fotografen:

Modellen:
Rosanna met Floyd

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 12:27

_Rosanna schreef:

Fotografen:
_Juudith | liefst ochtends en meer als 3 modellen (moet best een eind rijden)

Modellen:
Rosanna met Floyd

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 12:39

Ik wil op zich wel, mits ik zekerheid heb dat er minimaal 4modellen komen. Anders ga ik er niet ruim n uur voor rijden