Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NathalietjeB schreef:[naam] schreef:Ergens in de buurt ook gratis parkeren dat je weet? Is anders best een duur parkeergrapje
Gratis parkeren kun je tegen over texago op t gras, is +-10 minuten rijden naar t strand
Mizsz_Kitty schreef:Wow. Schrik wel beetje van die tijd...2 uur bezig voor het opzadelen, ben wel bang dat ik dan een bommetje ga hebben.
Wat mij betreft zou het longeren daarom ook graag als laatste mogen...
Wilde alle modellen ook longeren?
Anoniem schreef:Ergens in de buurt ook gratis parkeren dat je weet? Is anders best een duur parkeergrapje
Strasshorse schreef:Wat sanne zegt, daarom heb ik eerst het longeren gedaan en dan zijn de paarden wat energie kwijt voor het rijden.
Vinden sommige misschien wel fijn. Longeerfoto's zijn niet verplicht maar geven wel altijd een leuk afwisselend resultaat
Dorine92 schreef:Ik doe niet longeren vind ik veel te risicovol.
Maar hoe zit dat dan qua tijd? Want mijn paard is heftig op het strand. Daar kan ik echt niet eerst een uur mee stilstaan. Dan gaat ie steigeren.
Kan ik dan gewoon om 14 uur komen?
Dorine92 schreef:Nja portretten als eerste wordt een ramp hoor denk ik. Hij gaat toch niet stilstaan
Anoniem schreef:Dorine92 schreef:Nja portretten als eerste wordt een ramp hoor denk ik. Hij gaat toch niet stilstaan
Heb je het schema trouwens gezien? Staat op de vorige pagina in een post van strasshorse
Edit, staat ook in de OP dat het om portret en rijfotos zou gaanmaar je weet zeker dat je paard niet stil staat?