Klopt met een meeting is het altijd lastig om iedereen de plek te geven die ze willen. Helaas is dit niet anders. Je hebt het netjes opgelost en hopelijk vind alenthe het goed en is ze er gewoon bij! Veelste mooi paardje om te missen
Ik begrijp het heel goed hoor niks aan te doen! Maar wel jammer! Had me echt leuk geleken! Je doet het top hoor Kim!
Alenthe05
Geplaatst: 19-12-15 17:33
Baal wel... Ik kan niet altijd gelijk reageren omdat ik aan het werk ben. Hoelaat begint het smiddags? Ik heb helemaal rekening gehouden dat ik smorgens ging. Dus voor de middag andere afspraken gemaakt...
Ik weet niet hoelaat smiddags zal wel een uur of half 1 a 1 uur worden tot een uur of 3? Even ruim genomen, moet het nog even uitwerken hoor dus is maar een gok!
Ja sorry ik kan niet iedereen tevreden stellen.. Juudith, dankjewel! Mocht dit nodig zijn pb ik je
Zo even een berichtje van mijn kant Ben niet heel actief geweest in het topic.
Ik denk dat het inderdaad altijd een heel gepuzzel blijft om iedereen tevreden te stellen. En af en toe betekend dat, dat je keuzes moet maken maar daar mensen mee teleur moet stellen.
Succes met het maken van het schema, ik zie dat Judith al hulp aan heeft geboden.
De meeting begint om 10uur s'ochtends! Modellen van de ochtend groep & fotografen moeten kwart voor 10 aanwezig zijn op het parkeerterrein zodat we gezamelijk de zandverstuiving op kunnen. Modellen van de middag groep moeten 12 uur aanwezig zijn op het parkeerterrein zodat we gezamelijk de zandverstuiving op kunnen.
Ik wil jullie allemaal even vragen om het schema uit te printen of op te slaan op je telefoon zodat iedereen hem bij de hand heeft tijdens te meeting!
Voor de portretten word een kwartier gerekend per paard, per groepje fotografen. Dat is dus een uur in totaal. Daarna maken we een kwartiertje vrij voor rijden etc ( er zit een kleine tijd tussen voor opzadelen)
Mijn excuus, ik krijg ze vanuit exel niet als afbeelding dus heb er maar gewoon een foto van gemaakt
Schema fotografen : Ik heb elk groepje met een andere kleur aangegeven om het overzichtelijker te houden.
Schema ochtend groep:
Van 11:15 - 11:45 is er middag pauze. Hier komt het aanbod van Pandakaas ook op zijn plek. Dit ga ik even uitleggen zodra er geen vragen meer over het schema zijn 12:00 verzamelt de middag groep!
Schema middag groep:
De meeting zal +/- 13:30 afgelopen zijn
Zijn er nog vragen? Duidelijk zo?
Adres etc komt nog!
Laatst bijgewerkt door Kimley op 20-12-15 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt