Dankje Mariett, doet mij goed om te horen:) het is ook gewoon leuk dus waarom zou ik mij door zoiets laten tegenhouden... Te vaak al gedaan.
Sunny24, kan ik nog met jou meerijden?
magda_90
Geplaatst: 26-11-15 11:10
magda_90 schreef:
Eigenlijk kan ik niet, maar ik zou er dolgraag bij willen zijn. De 29e kan ik echt echt echt niet. Over de 28e moet ik na denken, eigenlijk ook niet maar wellicht toch nog iets mogelijk.
Ik zou zeggen rond 9 uur beginnen! En ik hoop om 12:00 uur "klaar te zijn". Ik heb nog nooit eerder een fotomeeting georganiseerd. Ik weet dus ook niet of een schema fijner werkt of dat we "gewoon" gaan beginnen.
Ik neem een kan koffie mee. Is er iemand die thee wil meenemen?
En is er iemand die zo'n "poepschepdingetje" heeft en mee wil nemen? Ik heb die helaas niet..
En even over mijn paard: wat is mooier? Ingevlochten op de hunter-manier of los?
Er kunnen nog 2 fotografen bij. Als jullie iemand weten; verwijs ze dan naar dit topic!
Leuk dat er toch wat fotografen bij zijn gekomen! Is het weer wat in evenwicht . Is een schema maken niet verstandig? Gaat het denk ik wat gestructureerder en heeft toch iedereen alle modellen gehad... Maar heb dan ook nog geen meeting zonder schema mee gedaan...
Oké, ik wil wel een schema maken! Kijk wel even in andere topics hoe dat eruit ziet.
Ik denk ook dat we wel genoeg modellen hebben. En ik zag op buienradar dat het vanaf 6u zaterdag droog is!!! Nacht ervoor wel veel regen dus het is er helaas wel nat....
Ik wordt waarschijnlijk rond 12 uur of kwart over twaalf opgehaald in Oenkerk. Is er ook een adres waar ik opgehaald kan worden?
Jolliej
Geplaatst: 26-11-15 22:38
Is het mogelijk als ik een beetje met iemand kom die wat meer ervaring heeft, ik bedoel niet wat betreft het fotograferen, maar bijvoobeeld met wat goed inzicht. Ik heb namelijk nog nooit met zo'n thema gefotografeerd. Maar heb er ook begrip voor als de andere fotografen daar niet op zitten te wachten. Of is iedereen apart?
Ik heb nog nooit echt model gestaan, een keer lang geleden. Dus ik ben ook niet ervaren... Maar komt vast goed met fotograferen Jolliej! Wordt gewoon leuk:)
Jazeker! Heb er erg veel zin in. Is natuurlijk weer een hele nieuwe ervaring!
sunny44
Geplaatst: 27-11-15 11:44
Ja is misschien wel leuk om in groepjes van 2 modellen en 2 fotografen te doen. Een schemavoorbeeld dan;
Edit; bij de tekst achter; 9:00 van start met portretfoto's. moet 2x een kwartier zijn ipv een half uur
Dan kun je kiezen om 1 op 1 te doen maar ook 2 op 1. Kun je een beetje creativiteit delen Er ging toch ook een 3 jarig paard mee? Die vinden het vaak ook wel fijn dat een ander paard in zicht blijft. En scheelt ook wisseltijd, want dat heb ik een al als wat chaotisch ervaren.
Nog een vraag over parkeren. Is dat in onderstaande foto bij de rode cirkel?
ismy
Geplaatst: 27-11-15 13:21
Zoeken jullie nog een fotograaf voor morgen? Ik wil me heel graag nog aanmelden als het kan? www.froukjewilming.com