Wat balen dat jullie allemaal afmeldingen krijgen. Het is dat ik geen trailer heb en mijn paard nog vies is, anders had ik jullie graag geholpen! Ondanks alle afmeldingen wil ik jullie toch een leuke dag wensen!
Linsey1998
Geplaatst: 17-04-16 10:13
Wij gaan een half uur eerder niet redden. Heb alles precies gepland, we halen 12 uur de trailer, want op dat tijdstip is hij gereserveerd.
Daarbij ben ik nu nog bij mijn vriend, waar ik zo weg ga, en richting huis.
Paardje staat weer lekker thuis! Heel erg bedankt aan alle fotografen en aan cynn voor het organiseren! Vond t gezellig!
Ben benieuwd naar de resultaten!
Weet niet of ik het nou tegen iedereen had gezegd maar mocht je de fotos op fb zetten, tag mij er dan aub niet in!
Heb ik iedereen op facebook? Mij kan je vinden onder justine van de berg en ik zal alle pagina's even liken!
hamsterfan
Geplaatst: 17-04-16 17:12
Ik ben bekaf
Hoe heette de Roan in de middag? Ik ben qua namen verder wel rond Ochtend: Tim - Vosje, blauw halster Carel - Het andere vosje Blacky - Spreekt voor zich
Alle fotografen en modellen die wel gekomen zijn, bedankt voor jullie tijd en inzet . Foto's zijn aan het overzetten en ik lig in bad. Zal van iedereen straks iets laten zien, maar daarna duurt t even. Moet nog enkele modellen van een andere meeting afronden.
Duality
Geplaatst: 17-04-16 18:35
Ben superbenieuwd!
Gave foto hierboven zeg!
hamsterfan
Geplaatst: 17-04-16 18:59
Oh dankjewel! Ik dacht de naam wel te hebben gehoord, maar ik ben nogal vergeetachtig
Ik had ook een toffe foto van Penthor waar ik mee begonnen ben, kostte me wat pijn en moeite om hem te bewerken Touwtje zat echt helemaal bagger. Heb nu ook mega veel lagen en een heel groot bestand haha
Foto is verkleind (daarom beetje crappy van kwaliteit) & naam staat er 2x in. Het is wel echt een penny paard haha, dus voordat de foto's opeens overal rond gaan (valt ook bijna niet op )