Succes in de file Jikke & Lara... Dat is een bummer na zo een dag..
Ik ga nu mijn foto's inladen
Birdie60
Geplaatst: 20-09-15 18:39
Ik ben ook benieuwd naar de foto's.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 20-09-15 19:11
Wauw, wat een gave foto's al, ontzettend leuk met dat water. Wist niet dat dat er was daar! Maar goed dat Neon afgemeld was, want Neon is een watje, water is brrrrrr en daar gaan we niet in.
Nou letterlijk eindelijk thuis. Wat een drama met het treinverkeer (buiten de file op de weg)...Maar ik ben gelukkig thuis. Ik ga de foto's importeren!
karlli
Geplaatst: 20-09-15 20:41
Ook even eentje van mijn kant.
Kan zijn dat ik iets langzamer ben dan normaal. Moet nog een onderzoeks proposal voorbereiden en presenteren op school. Heb dus iets minder tijd voor voorproefjes
Ik ben ook niet zo snel denk ik hoor, heb het superdruk met school & opleiding die ik erbij doe en fotografie staan op het moment niet bovenaan mijn lijstje. Ik probeer ongeveer één paard per dag te doen vanaf morgen maar ik heb ook nog een andere meeting die ik af moet maken dus we zullen zien..
SSDesign
Geplaatst: 20-09-15 21:05
Hoi allemaal!
Bedankt voor de super leuke dag. Ik heb echt weer genoten van leuke fotoreportages. Leuke nieuwe fotografen & paardenmodellen/eigenaren leren kennen. Iedereen heeft super z'n best gedaan, het was echt top dat alle modellen er zo schoon uit zagen en dat vrijwel alles kon en mocht. En alles was top georganiseerd!
Ik ben alweer een hele tijd thuis. Ben toch eerst naar Uden gegaan, want al dat water stonk echt gigantisch. Stond meteen onder de douche hihi, ben zelfs daarna nog naar een BBQ geweest en ben nu alweer een uurtje in Wageningen. Rot zeg van al die files!
Ik heb helaas wel een splinter opgelopen, dat was het enige nadeel van deze dag
ulaantje
Geplaatst: 20-09-15 21:08
Wauw ik zie al 2 hele mooie foto's van spix! Ik rijd spix bij en breng hem ook uit in de wedstrijden.
Ik kon er helaas niet bij zijn omdat ik moest werken.
CastaMickey
Geplaatst: 20-09-15 21:10
ulaantje schreef:
Wauw ik zie al 2 hele mooie foto's van spix! Ik rijd spix bij en breng hem ook uit in de wedstrijden.
Ik kon er helaas niet bij zijn omdat ik moest werken.
Ah dus jij werd vorige week 1e met hem in Eventing, gefeliciteerd!
Loeky01
Geplaatst: 20-09-15 21:11
De foto's van de fotografen die ik vandaag heb kunnen maken! De modellen volgen natuurlijk ook zo snel mogelijk . Heb helaas niet foto's van alle fotografen. Deze stonden toevallig in de buurt en eentje is geschoten met mijn camera door Chantal