Ik ben heel benieuwd naar de ochtend groep! Die heb ik helaas niet meer gezien
hollyfield
Geplaatst: 13-09-15 18:35
Ik heb de voorproefjes klaar ! Ik hoop dat ik aan een ieders verwachting voldaan heb en dat jullie vooral heeeeeel erg benieuwd zijn geworden naar de rest
Lady
Aisling
Sansisca
Zuen
Anita
Wolf
Raesiër (Naomi, hoe werd dit nou correct geschreven ?)
Melanie, dat geeft toch niks ? Vooral blijven oefenen en elke keer iets anders proberen dan kom je vanzelf uit op iets waar je zelf blij mee bent en dus vaker kunt toepassen. Gewoon lekker doorgaan
lisanne87
Geplaatst: 13-09-15 18:43
Wauw, tof hoor Ramona!!
f10j
Geplaatst: 13-09-15 18:45
Het was echt super leuk! Zeker voor herhaling vatbaar! Heel erg bedankt hollyfield! Wat een prachtige foto van mij en Zuen ben er nu al super blij mee. Kan niet wachten op de rest! De andere foto's zijn ook echt prachtig!
Naaoommii
Geplaatst: 13-09-15 18:47
Wat een gave foto's Ramona! Je schrijft het zo: Ræsir en spreekt het uit als Raysjer Lastig dat ijslands hahah
bettepet
Geplaatst: 13-09-15 18:51
Ramona, deze eerste serie foto's zijn al erg mooi van Aisling en Sancisca. We zijn erg benieuwd naar de rest. Melanie ook die van jou van Sancisca is erg mooi.
Wij vonden het erg leuk vanmorgen!
Naaoommii
Geplaatst: 13-09-15 19:39
Het ik wil het heide effect op de foto Marinda stijl
Melanie, dat geeft toch niks ? Vooral blijven oefenen en elke keer iets anders proberen dan kom je vanzelf uit op iets waar je zelf blij mee bent en dus vaker kunt toepassen. Gewoon lekker doorgaan
ach daarom, krijg al wat meer handigheid in photoshop. Ik probeer gewoon door.
Ja gebruik idd de saven knop. Vervolgens heb ik onderin een balk met de 8 foto's die ik in het topic wil zetten, maar ik kan nergens de foto's toevoegen aan het bericht?