Zou jij je e-mail even kunnen sturen Martine? En Shelley jij ook? Ik stuur de voorproefjes het liefst via de mail, op bokt laat de kwaliteit nogal te wensen over.. Ik hoop de voorproefjes vanavond of morgen te kunnen versturen!
Nee, we missen allemaal 1 model omdat we moesten stoppen vroegtijdig. En ik heb tussendoor ook geen foto's van jou genomen. Alleen 1 met dat vosje samen maar die is nog niet klaar.
Deze foto is een beetje een experimentje. Nee, het is niet 's nachts genomen en het is iemand van deze meeting Kunnen jullie raden wie het is en vinden jullie dit leuk zo'n bewerking? (fotografen ook?)
Ik vind het opzich een leuke nabewerking maar de heide werkt niet echt mee. Dat lijkt een beetje rommelig nu, maar misschien werkt dit met gras wel heel mooi.
Danique ik heb de foto van Ylva en Cirany samen naar Martine gestuurd. Verder heb ik nog een paar foto's van jullie paardjes samen, maar helaas niet van jou alleen.
Hier hetzelfde probleem, maar gelukkig niet zoveel muggenbulten als jij isacalixa. Ik heb er maar 7 ofzo Ik heb op een gegeven moment ook wat van die vliegenspray op mijn benen gesmeerd