Ja hoor je mag je gewoon aanmelden. Je komt in eerste instantie wel onder aan de reservelijst. Maar de reserve modellen hebben eerst geen inspraak op de datum, er zullen er best wat afvallen als er een datum gekozen is.
Patty14
Geplaatst: 31-05-15 10:44
Lailaa schreef:
Deventer nog steeds strak blauwe lucht en zon
Het weer smiddags ook gezien ?
Snap dat het verplaatst heb TS! Ik stond eerder aangemeld met m'n shet als model. Eventueel wil ik met een andere datum wel mee als fotograaf. Dit licht een beetje aan de datum. Wil niet zomaar de datumprikker invullen als jullie geen fotografen meer nodig hebben. Ik hoor het wel!
Deelnemer toevoegen, daar even op klikken. En dan je mail adres invullen onder die van malissa en die van mij denk ik. Dan krijg je direct een mail en vanuit die mail kan je invullen.
Begrijp ik nu goed dat deze meeting laatst niet is doorgegaan? Heb het niet meer in de gaten gehouden haha. Als jullie een nieuwe meeting organiseren wil ik natuurlijk graag mee!
Oké lol. Ik heb dus de datumprikker ingevuld. Maar blijkbaar als Simonekuiper? Like whut. Hoe kan dat? Dus ja... sorry, ik weet niet hoe dat kan.. haha..
En Ingrid, is waar ook haha! Je had het inderdaad nog gezegd ;p
Geeft niet. Zag net dat er nu 2x mijn naam staat :p
LSnuitje
Geplaatst: 07-06-15 23:30
Esaqar schreef:
Oké lol. Ik heb dus de datumprikker ingevuld. Maar blijkbaar als Simonekuiper? Like whut. Hoe kan dat? Dus ja... sorry, ik weet niet hoe dat kan.. haha..
En Ingrid, is waar ook haha! Je had het inderdaad nog gezegd ;p